۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۷

شهردار قزوین:

پیست اسکی منطقه گردشگری کامان-زرشک افتتاح می‎شود

پیست اسکی منطقه گردشگری کامان-زرشک افتتاح می‎شود

قزوین- شهردار قزوین گفت: پیست اسکی منطقه نمونه گردشگری کامان-زرشک در فصل زمستان افتتاح می‎شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نصرتی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح تله کابین و کلنگ زنی تله اسکی در منطقه نمونه گردشگری کامان، زرشک اظهار کرد: پروژه احداث پیست اسکی در این منطقه با توجه به برف گیر بودن و توپوگرافی خاص این منطقه برای اسکی که مصوبه بین‌المللی نیز دریافت کرده است، در دستور کار قرار گرفته است و در زمستان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با نصب تله کابین امکان حضور خانواده‌ها در این منطقه نیز فراهم شده است، عنوان کرد: تله سی یژ بیشتر جنبه ورزشی داشت و برای انتقال اسکی بازان به این منطقه مورد استفاده قرار می‌گرفت که با بهره برداری از کابین در این مجموعه، گردشگران و خانواده‌ها بیشتر از گذشته می‌توانند از ارتفاعات و مناظر دیدنی این منطقه نمونه گردشگری بهره‌امند شوند.

شهردار قزوین با بیان اینکه احداث پیست چمن نیز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با احداث این پیست، اسکی بازان می‌توانند در تمام طول سال از پیست‌های این مجموعه برخوردار شوند.

نصرتی افزود: توسعه این مجموعه در بخش‌های ورزش‌هایی همچون کوه‌نوردی از دیگر برنامه‌های پیش رو است.

وی احداث کلبه اسکیمویی را از برنامه‌های مهم این مجموعه خواند و گفت: احداث این کلبه‌ها می‌تواند مشکل اسکان گردشگران در استان و این منطقه را تا حدودی پوشش دهد.

شهردار قزوین ادامه داد: احداث رستوران در ایستگاه مقصد از دیگر برنامه‌ها است که همه این پروژه‌ها طبق طرح جامع مصوب اجرا می‌شود.

در حاشیه این مراسم چند تن از خلبانان پاراگلایدر کمیته ورزش‌های هوایی استان قزوین اقدام به پرواز از فراز ایستگاه مقصد تله سی یژ کردند و در ایستگاه مبدأ فرود آمدند.

کد خبر 3673539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha