۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹

دومین شماره از مجله «فناوری مهر» منتشر شد

دومین شماره از مجله «فناوری مهر» منتشر شد

دومین شماره مجله «فناوری مهر» با مطالب متنوعی از گفتگو، گزارش و یادداشت در ۳ بخش مجزا شامل فناوریهای نوین، علم و دانش و فناوری اطلاعات و ارتباطات منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره خردادماه مجله «فناوری مهر»، در بخش علم و دانش نگاه تفصیلی دارد به موضوع بحران آب و اما و اگرهای استفاده از فناوری را در بحران آب با برگزاری میزگردی علمی، مورد بررسی قرار داده است. در این بخش معرفی نامزدهای آلوده ترین شهرهای جهان و هشدار برای رکوردشکنی بی سابقه گرمای زمین از موضوعات خواندنی است.

در دومین شماره مجله «فناوری مهر» بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به معرفی کشورهای پیشرو در فناوری اطلاعات با نگاه مقایسه ای به وضعیت ICT در ایران اختصاص یافته است. موضوع جنجالی تعرفه های تلفن و اینترنت و آخرین وضعیت شبکه ملی اطلاعات از دیگر مطالب این بخش است. در این بخش، برای دوستداران تکنولوژی، ۵ تبلت برتر نیز معرفی شده اند.

در بخش فناوریهای نوین، نمایش محصولات فناورانه ۱۴ کشور دنیا در ایران و موضوع واردات غیرقانونی محصولات نانویی به چشم می خورد. در همین حال اخبار آمادگی ایران برای ورود پنبه و برنج تراریخته به بازار و نیز رفع ابهامات در مورد محصولات تراریخته از زبان دکتر ولایتی در این بخش آمده است.

شماره دوم مجله فناوری مهر در ۳۷ صفحه در قالب فایل PDF از اینجا قابل دریافت است.

کد خبر 3681069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha