۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹

محسنی اژه ای:

باید منافقان و صدام های امروز را بشناسیم

 باید منافقان و صدام های امروز را بشناسیم

معاون اول قوه قضاییه پاسداشت آرمان های شهدا را منوط به شناخت منافقان و صدام های امروز دانست و گفت: اگر می خواهیم حرمت شهدا را حفظ کنیم باید آمریکا را به خاک ذلت بنشانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون اول قوه قضاییه پاسداشت ارزشها و آرمان های شهدا و امتداد راه آنان را منوط به شناخت منافقان و صدام های امروز و مقابله با آنها دانست و گفت: اگر می خواهیم حرمت شهدا را حفظ کنیم باید عامل اصلی شهادت فرزندان این سرزمین را که آمریکاست به خوبی بشناسیم و او را به خاک ذلت بنشانیم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای در جمع خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت حفظ حرمت و ارزش های شهدا، جانبازان و مقام شامخ آنان گفت: چه مقامی بالاتر از اینکه شهدا با خدا هم کاسه هستند.

معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم افزود: هم جامعه و هم مسئولان باید مقام شهدا، جانبازان و خانواده آنان را گرامی بدارند و ارزش ها و اهدافی را که این عزیزان به خاطرش جان خود را از دست دادند حفظ کنند.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه  شهدا  افرادی هستند که ره صد ساله را یک شبه طی کردند افزود: شهدا راه و مسیر تعالی را به سرعت طی کردند و به مقصد نهایی که جوار رحمت الهی بود رسیدند.

محسنی اژه ای آمریکا را عامل اصلی توطئه ها و جنایت ها علیه جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به استمرار دشمنی آمریکا با ایران تاکید کرد: اگر در گذشته آمریکا این شیطان بزرگ از طریق منافقین و صدام جوانان ما را به شهادت رساند امروز نیز ازطریق منافقین و صدام های جدید با ما روبرو می شود.

وی افزود: باید دید امروز شیطان بزرگ از چه کسی حمایت می کند و چه کسی را به میدان می فرستد که به ارزش های ما بتازند و ناهنجاری ها و بی عفتی ها را افزایش دهند و به ستون و خیمه اصلی نظام ضربه وارد کنند.

معاون اول قوه قضاییه با تبریک هفته قوه قضاییه، یاد و خاطره شهدای دستگاه قضایی، شهید بهشتی و ایثار جانبازان و ایثارگران را گرامی داشت و بر ادامه راه آنان تاکید کرد.

این مقام قضایی همچنین ابراز امیدواری کرد در آستانه شب های قدر همه مسلمانان بتوانند از مواهب این ایام معنوی و پر برکت بهره مند شوند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از مقام خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان قوه قضاییه تجلیل شد.

کد خبر 3694031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha