۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۶

رئیس بسیج جامعه زنان عنوان کرد:

اعلام برنامه‌های هفته حجاب و عفاف/ برگزاری نشست حجاب در ادیان

اعلام برنامه‌های هفته حجاب و عفاف/ برگزاری نشست حجاب در ادیان

رئیس بسیج جامعه زنان با بیان برنامه‌های هفته جهانی حجاب و عفاف گفت: برگزاری نشست حجاب و عفاف در ادیان مختلف از برنامه‌های این هفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مینو اصلانی در نشست خبری هفته حجاب و عفاف با اشاره به اینکه موضوع حجاب و عفاف مطالبه مردم و جوانان است، افزود: همه مردم خواستار جامعه عفیف هستند.

وی در مورد برنامه‌های هفته عفاف و حجاب ادامه داد: ستاد عفاف و حجاب از ابتدای سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هفته حجاب و عفاف از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های نخبگان در ۷۰ نقطه جهان را از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته عنوان کرد و افزود: شنبه ۱۹ تیرماه نخستین روز هفته عفاف و حجاب با نام عفاف و حجاب میراث انبیاء و ملل نامگذاری شده است که در این روز نشست ادیان رسمی کشور با موضوع حجاب و عفاف از دیدگاه ادیان برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج جامعه زنان آغاز پویش مردمی «حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش ما» از دیگر برنامه‌های نخستین روز هفته عفاف و حجاب دانست و گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب در نخستین روز این هفته برگزار می‌شود.

اصلانی با بیان اینکه دومین روز هفته عفاف و حجاب با نام سیره نبوی و سبک زندگی ایرانی اسلامی نامگذاری شده است، اضافه کرد: اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در ۴۰۰ منطقه کشور از برنامه‌های سومین روز هفته حجاب و عفاف است.

وی در مورد برنامه‌های روز چهارم هفته حجاب و عفاف تاکید کرد: در این روز نشست نخبگان با موضوع آسیب‌شناسی عفاف و حجاب در دنیای امروز برگزار خواهد شد. همچنین ۲۳ تیرماه میزگرد رسانه‌ای با موضوع آسیب‌های بدحجابی برگزار می‌شود و ۲۴ تیرماه که با عنوان عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است به دیدار بانوان فعال در صنعت و زنان محجبه عرصه صنعت اختصاص یافته است.

اصلانی افزود: آخرین روز هفته عفاف و حجاب با عنوان حیا، عفت و حریم خانواده نامگذاری شده است که در این روز بیانیه هفته جهانی عفاف و حجاب در نماز جمعه بیان خواهد شد.

رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به توزیع پوشاک نامناسب در فروشگاه‌های سطح شهر خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم که پوشاک مناسب برای عرضه به جوانان تولید و توزیع شود. مردم باید از مسئولان مطالبه کنند، زیرا برخی هنجارشکنان لباس نامناسب را برای کودکان و نوجوانان تولید می‌کنند که آسیب‌های جدی در پی دارد. امیدوار هستیم مسئولان در بنیاد ملی مُد و لباس اقدامات خوبی برای جلوگیری از قاچاق پوشاک انجام دهند.

وی به برگزاری نمایشگاه‌های حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه‌ها به صورت موقت پوشاک اسلامی را به علاقه‌مندان ارائه خواهند کرد.

کد خبر 3701426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha