۴ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۶

پیام ابراهیم‌پور به مهر گفت:

منتظر اعلام ادامه تولید «ماه نشان» هستیم/ ارایه طرحی اقتصادی

منتظر اعلام ادامه تولید «ماه نشان» هستیم/ ارایه طرحی اقتصادی

یک تهیه کننده برنامه های تلویزیونی درباره طرح هایی که اکنون دارد، اعلام کرد که طرحی در حوزه یک برنامه اقتصادی با ساختار تاک شو دارد که به اقتصاد مقاومتی مربوط می شود.

پیام ابراهیم‌پور تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ادامه برنامه «ماه نشان» که پیش از این قرار بود بعد از ماه مبارک رمضان هم به پخش برسد، گفت: فعلا منتظر هستم تا به ما اطلاع دهند که این برنامه روی آنتن می رود یا خیر.

تهیه کننده «ماه نشان» ادامه داد: اگر قرار باشد سری جدید این برنامه روی آنتن برود به صورت یک بار در هفته و آن هم با یک مجری که حاج حسین یکتاست برنامه را تولید و پخش می کنیم.

ابراهیم پور همچنین با اشاره به طرحی که برای یک برنامه اقتصادی دارد، اظهار کرد: طرحی دارم که در حوزه اقتصاد مقاومتی است و براساس شعار سال یعنی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» طراحی شده است. ما نباید اجازه دهیم که سال تمام شود و بعد به این فکر کنیم که هیچ کاری انجام ندادیم و یا در آخرین ماه های سال صرفا برای اینکه کاری انجام داده باشیم برنامه هایی را روی آنتن ببریم.

وی اضافه کرد: طرح من درباره یک تاک شو است که رویکردی تولیدی دارد. درواقع قرار است ایده ها را به تولید و سرمایه تبدیل کند و از این حیث با دیگر برنامه هایی که در حوزه اقتصاد مقاومتی تولید شده اند، تفاوت هایی دارد. فکر می کنم صرف آوردن افراد نوآور و مبدع و خلاق به برنامه ها و اهدای لوح و تقدیرنامه باعث نمی شود که کاری اقتصادی رخ دهد.

ابراهیم پور در پایان با اشاره به اینکه طرح خود را به گروه اجتماعی شبکه دو سیما ارایه داده است، اظهار کرد که منتظر است تا ببیند کدام یک از برنامه ها و طرح هایش زودتر به نتیجه می رسند.

برنامه «ماه نشان» به تهیه کنندگی پیام ابراهیم پور در ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه افق پخش می شد.

کد خبر 3717683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha