۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۲

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر:

بوشهر از استان‌های برتر در زمینه برگزاری انتخابات است

بوشهر از استان‌های برتر در زمینه برگزاری انتخابات است

بوشهر - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: بوشهر از استان‌های برتر در زمینه برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی بعد از ظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه معاونین جدید و قدیم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: در طول همکاری با «حقیقی» شاهد سختی‌های متعددی بودیم که با  مدیریت ایشان مشکلات مرتفع شد.

وی افزود: یکی از این کارهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بود که به صورت هرچه باشکوه‌تر در استان برگزار شد و بوشهر جزو استان های برتر شناخته شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر رسیدگی به مسائل و مشکلات کارگران اشاره کرد و گفت: بحران های کارگری مختلفی خصوصا در کنگان و عسلویه انجام شد که با ورود جدی معاون سیاسی تا حدودی مرتفع شد.

موسوی عنوان کرد: سفر رئیس جمهور به استان مصادف با انتصاب و معارفه «حقیقی» به استان بود که در بدو ورود تلاش‌های ایشان موجب استقبال خوب مردم از کاروان تدبیر و امید شد.

وی به تجربه و دانش معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اشاره کرد و گفت: «حقیقی» تلاش کرد که استان را بشناسد و کمک‌های شایانی به رفع مشکلات موجود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین عباس جمشیدی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معارفه شد و از تلاش‌های فتح‌الله حقیقی تقدیر شد.

استاندار بوشهر در حکمی خطاب به عباس جمشیدی آورده است: با عنایت به تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی«عباس جمشیدی» به موجب این ابلاغ با حفظ سمت«فرماندار بوشهر» به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می‌شوید.

پیش از این فتح الله حقیقی عهده‌دار این مسئولیت در استانداری بوشهر بود که با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز منصوب شد.

کد خبر 3721426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha