«علاء الدین بروجردی» در دیدار با رئیس پارلمان سوریه:

به مقاومت «بشار اسد» افتخار می‌کنیم/ اسد حامی مردم سوریه است

به مقاومت «بشار اسد» افتخار می‌کنیم/ اسد حامی مردم سوریه است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دیدار با «هدیه عباس» تاکید کرد که ما به مقاومت و پایداری بشار اسد در طول چندین سال جنگ در سوریه که محور مقاومت را هدف گرفته است، افتخار می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جمهوری اسلامی ایران با «هدیه عباس» رئیس پارلمان سوریه دیدار کرد.

بر اساس این گزارش هدیه عباس و علاء الدین بروجردی در این دیدار روابط فی مابین و مسائل سیاسی و اقتصادی دوجانبه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

بروجردی در این دیدار تصریح کرد: روابط ایران و سوریه از لحاظ تاریخی بسیار عمیق و ناگسستنی است. ما به دستاوردهای نیروهای ارتش سوریه در جنگی که بیش از ۸۰ کشور در آن مشارکت دارند، افتخار می کنیم. این در حالی است که تروریسم در حال حاضر اروپا و دیگر کشورهای توطئه گر علیه سوریه را هدف خود قرار داده است.

وی در پایان تاکید کرد: بشار اسد حامی مردم سوریه است. ما به مقاومت و پایداری وی در طول چندین سال جنگ در سوریه که محور مقاومت را هدف گرفته است، افتخار می کنیم.

شایان ذکر است علاء الدین بروجردی و هیئت همراه وی شب گذشته با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز حضور داشت آخرین تحولات سیاسی و امنیتی منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 3731372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha