۸ شهریور ۱۳۸۵، ۱۱:۰۰

يورش گسترده اشغالگران صهيونيست به شهر غزه / دست كم پنج فلسطيني در نوار غزه و كرانه باختري شهيد شدند

منابع پزشكي فلسطين گزارش دادند كه نظاميان رژيم صهيونيستي امروز چهارشنبه دست كم سه شهروند فلسطيني را در نوار غزه و يك تن ديگر را در كرانه باختري رود اردن به شهادت رساندند و يك فلسطيني ديگر نيز بر اثر شدت جراحات وارده شهيد شد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري فرانسه، نظاميان رژيم اشغالگر قدس امروز در ادامه يورش خود به شهر غزه چهار شهروند فلسطيني را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

صهيونيست ها از شنبه شب به غزه يورش برده و صبح امروز به محله الشجاعيه در شرق اين شهر حمله و تانك هاي اين رژيم به سوي خانه هاي فلسطينيان آتش گشودند كه در جريان آن سه جوان فلسطيني به نام هاي "رامي الغرابي"، "ياسر الغرابي" و "رائد اسبيته" به شهادت رسيدند.

نيروهاي نظامي اسرائيلي امروز همچنين يك جوان ديگر فلسطيني به نام "مهند جنديه" را در جريان يورش به محله الشجاعيه به ضرب گلوله شهيد كردند.

ارتش رژيم اشغالگر قدس از زمان يورش خود به غزه در يكشنبه شب تاكنون 14شهروند فلسطيني را به شهادت رسانده است و اين درحاليست كه درجريان حمله گسترده ارتش اسرائيل به نوار غزه از 28 ژوئن تاكنون نيز بيش از 200 فلسطيني به شهادت رسيده اند.

از سوي ديگر، منابع پزشكي و جنبش جهاد اسلامي فلسطين گزارش دادند كه حسام جرادات فرمانده شاخه نظامي اين جنبش امروز بر اثر جراحت هاي وارده به وي در كرانه باختري رود اردن به شهادت رسيد.

يك يگان ويژه از نيروهاي رژيم صهيونيستي روز 23 اوت با اجراي عملياتي در اردوگاه آوارگان فلسطيني جنين در شمال كرانه باختري اقدام به ترور جرادات كردند كه وي به شدت زخمي و به بيمارستان منتقل شد، اما امروز بر اثر شدت جراحت ها  به شهادت رسيد.

کد خبر 373534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha