۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۲۱:۵۷

پرچم‌های حضرت سیدالشهدا و قمر بنی‌هاشم در ورزشگاه آزادی

پرچم‌های حضرت سیدالشهدا و قمر بنی‌هاشم در ورزشگاه آزادی

پرچم‌های ۶۰۰ متر مربعی متبرک به نام حضرت سیدالشهداء (ع) و قمر بنی هاشم (ع) در ورزشگاه آزادی به اهتزاز در می‌آید.

زیباسازی تهران نوشت: علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه علاوه بر فضای شهر تهران، فضای ورزشگاه آزادی مشخصا برای این روز با اکران پرچم‌های رنگ و بوی عاشورایی به خود گرفته است، ادامه داد: دو پرچم بزرگ هر کدام در ابعاد ۶۰۰ مترمربع متبرک به نام حضرت عباس(ع) و سید الشهدا (س) در روز بازی ایران و کره جنوبی در ورزشگاه به احتزاز در می‌آید.

او با اشاره به اینکه تماشاگران این بازی در سوگ سالار و سرور شهیدان هستند و ضرورت فضاسازی ورزشگاه برای این بازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: علاوه بر این ۲۵۰ پرچم ۱*۴ بر روی میله پرچم های تشریفات ورزشگاه برافراشته خواهد شد که بر روی آنها اذکار متناسب با ایام م حرم نقش بسته است.

به گفته علیزاده، سازمان زیباسازی شهر تهران تلاش کرده تا فضای شهر را در ایام محرم متناسب با حال و هوای این ایام کند و باتوجه به همزمانی شب عاشورایی حسینی و بازی فوتبال تلاش کرده تا فعالیت های ویژه‌ای را برای این بازی در ورزشگاه آزادی انجام دهد.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در روزی بازی فوتبال ایران و کره جنوبی، ۷۰ هزار سربند که بررروی آن نوشتاری از حضرت سید الشهدا علیه السلام و حضرت اباالفضل (ع) نقشه بسته است در بین تماشاچیان حاضر در ورزشگاه توزیع خواهد شد.

کد خبر 3791779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha