۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۵۶

اعزام کاروان اربعین دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به کربلا

اعزام کاروان اربعین دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به کربلا

‌مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت از اعزام کاروان اربعین این دانشگاه به کشور عراق خبر داد و گفت: این دانشجویان در شهرهای نجف و کربلا موکب هایی را به راه انداخته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و صنعت، ‌سیامک شفیعی گفت: ثبت نام برای اعزام کاروان اربعین دانشجویان دانشگاه علم و صنعت هفته گذشته انجام شد و در مجموع تعداد ۱۷۰ دانشجو در قالب ۴ اتوبوس راهی نینوا شدند.

وی با تاکید بر اعزام نشدن دانشجویان دختر به سفر عتبات عالیات افزود: در سال جاری هیچ دانشجوی دختری را برای این سفر اعزام نکردیم و همه زائرین پسر بودند.

‌مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران از اعزام ۱۰۰ تن از اساتید دانشگاه به پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: این کاروان از امروز ۲۶ آبان ماه اعزام خواهند شد.

شفیعی عنوان کرد: زائرانی که از سوی دانشگاه علم و صنعت به کشور عراق اعزام شدند به دو صورت هوایی و زمینی به سفر عتبات مشرف شدند.

‌وی خاطرنشان کرد: موکب هایی در نجف و کربلا و با حمایت جمعی از دانشجویان برای پیاده روی اربعین تشکیل شده و موکب دانشگاه علم و صنعت ایران با همکاری یک مجموعه دیگر در مسیر پیاده روی اربعین به شهر کربلا در حال پذیرایی و خدمت رسانی به زائران گرامی است.

کد خبر 3826432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha