۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷

روایتی دیگر از شهدای مدافع حرم در برنامه «از آسمان»

روایتی دیگر از شهدای مدافع حرم در برنامه «از آسمان»

برنامه «از آسمان» شبکه دوم سیما در برنامه این هفته روایتی از علی امرایی شهید مدافع حریم را برای مخاطبان خود بازگو می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دوربین برنامه «از آسمان» این هفته به سراغ زندگی و رزمندگی شهید علی امرایی رفته و تلاش دارد در گفتگو با خانواده و همرزمان این شهید به روایت جلوه هایی از روحیه اسلامی و انقلابی این شهید مدافع حرم بپردازد.

 شهید علی امرایی متولد ۱۳۶۴ بود که در دوم تیرماه سال ۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. او برای تحقق فرهنگ اسلامی و ارزشی در مساجد و هیات ها به عزاداری‌ و مرثیه خوانی برای اهل بیت (ع) می پرداخت و بارها از سوی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سوریه اعزام شده بود. از دیگر ویژگی های این شهید بزرگوار رسیدگی و حمایت از خانواده های بی سرپرست بود به گونه ای که می توان او را در زمره جوان ترین حامیان ایتام برشمرد.

پیکر مطهر شهید علی امرایی چهارم تیرماه پس از تشییع در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

«از آسمان» کاری است از گروه امور اجتماعی شبکه دو که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان حماسه و شهادت می پردازد. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد جمعه هر هفته ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

کد خبر 3836761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha