۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۴۰

رییس صدا و سیما:

رادیونما راهکاری برای افزایش ضریب نفوذ رادیو است/اعتماد به جوانان

رادیونما راهکاری برای افزایش ضریب نفوذ رادیو است/اعتماد به جوانان

رییس رسانه ملی از چند پروژه بومی صنعت رسانه رونمایی و چهار رادیونما را به صورت رسمی افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی عصر امروز چهارشنبه ۲۹ دی با حضور در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما و در حاشیه سیزدهمین اجلاس فناوری رسانه از چند طرح بومی صنعت رسانه رونمایی کرد.

وی در این بازدید به غرفه های مختلف طرح های بومی صنعت رسانه رفت و در ابتدا با حضور در غرفه رادیونما، چهار رادیونما شامل رادیو جوان، رادیو ایران، رادیو قرآن و رادیو مراکز استانی را به صورت رسمی افتتاح کرد.

رییس صداوسیما همچنین از آنتن DSNG، از هد و سه پایه سبک دوربین های تلویزیونی و همچنین دستگاه mcs (میز تصویر بزرگ) رونمایی کرد.

علی عسکری در این بازدید به سراغ غرفه های مختلفی رفت و در گفتگو با خبرنگاران شبکه های تلویزیونی درباره این پروژه ها عنوان کرد: ما به جوانان و شرکت های دانش بنیان اعتماد کرده و نتیجه آن را هم گرفتیم. هر کدام از این جوانان قله ای علمی برای کشور ما هستند.

رییس رسانه ملی درباره رادیونما تصریح کرد: تصویری شدن رادیوها باعث می شود که مخاطبان تصاویر جذابی از رادیو داشته باشند و حتی این امکان فراهم شده که بتوانند از شبکه های رادیویی هم در کنار شبکه های تلویزیونی بهره ببرند.

وی درباره دلیل تصویری شدن رادیوها عنوان کرد: افزایش ضریب نفوذ رادیو دلیلی بود که باعث شد ما به این سمت پیش برویم چرا که رادیو رسانه ای پرمحتوا با کلمات غنی است و جا دارد که ما کمک کنیم تا ضریب نفوذ رادیو بالا برود.

علی عسکری در پایان گفت: ان شاالله تمام رادیوهای ملی و استانی به رادیونما تبدیل می شوند.

کد خبر 3881169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha