۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۵۳

معاون اجرایی رئیس جمهور مطرح کرد:

ارائه گزارش خسارت های سیل جنوب سیستان و بلوچستان به هئیت دولت

ارائه گزارش خسارت های سیل جنوب سیستان و بلوچستان به هئیت دولت

زاهدان _ معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: گزارش خسارت ها و مشکلات ناشی از سیل جنوب استان سیستان و بلوچستان به هیئت دولت ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد شریعتمداری با اشاره به بازدید جمعی از مسئولان وزارتخانه های متولی به نمایندگی از هیئت دولت از مناطق گرفتار در سیلاب جنوب بلوچستان طی چند روز گذشته اظهار داشت: مجموعه خسارت احتمالی از سوی این تیم مورد بررسی قرار گرفت که امروز در نشستی با حضور استاندار نهایی  می شود.

وی ضمن تاکید بر جبران و کاهش خسارتهای سیل افزود: باید قدردان نذورات آسمانی باشیم چون با اعمال مدیریت صحیح بهره برداری از منابع آبی می توان از این نعمت الهی در جهت آینده بهتر و رونق فعالیت های کشاورزی و دامداری  استفاده کرد.

دستیار ویژه و معاون اجرایی رئیس جمهور که به منظور بازدید از مناطق سیل زده به جنوب بلوچستان سفر کرده، در ادامه از روند اجرایی پل ملوران در جاده نیکشهر- بنت بازدید کرد.

گفتنی است پل ملوران بطول ۱۳۵ متر از روی رودخانه ملوران عبور می کند و دارای ۶ دهانه ۲۲ متری است که برای تکمیل و بهره برداری از این پل که تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته به ۱۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کد خبر 3891036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha