۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۱۳

فرماندار زنجان:

نحوه واگذاری روغن نباتی جهان ابهامات ومسائل پیچیده ای دارد

نحوه واگذاری روغن نباتی جهان ابهامات ومسائل پیچیده ای دارد

زنجان-فرماندار زنجان گفت: نحوه واگذاری روغن نباتی جهان در سالهای قبل دچار ابهامات و مسائل پیچیده ای است.

به گزارش خبرنگار  مهر، رسول بیات ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت گذشته هدیه ای به یک فرد داده شد، افزود: مجموعه بزرگ روغن نباتی جهان را به پائین ترین قیمت به یک فرد واگذار شد و این فرد با توجه به پشتوانه هایی که بخشی از آن برای ما محسوس است و بخشی دیگر هنوز قابل تشخیص نیست ۱۶ تا ۱۸ واحد تولیدی فعال همانند روغن نباتی جهان را به تعطیلی کشانده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه حکم جلب مالک کارخانه روغن نباتی جهان گرفته شده است و دهها بار با وی برای حضور در استان و پاسخگویی به مسائل مکاتبه شده است تاکنون هیچ گونه پاسخی در این زمینه از جانب وی دریافت نشده است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه تعدیل نیرو در روغن نباتی جهان منحصر به امروز نیست و تنها ۶۰ نفر طی روز های ا خیر تعدیل شده است، ادامه داد: در دفعات متعدد نیروهای زیادی تعدیل شده اند و ۵۰۰ نفر نیروی کار این شرکت به تعداد بسیار کمی کاهش یافته است.

بیات افزود: نحوه واگذاری روغن نباتی جهان در سالهای قبل دچار ابهامات و مسائل پیچیده ای است و مالک روغن نباتی جهان با شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت، همه مسئولیت ها را برعهده مجموعه استان می اندازد و ما از مسائل بوجود آمده برای کارگران روغن نباتی جهان نگران هستیم.

فرماندار زنجان با بیان اینکه مجموعه مدیران استان زنجان با تمام توان و قاطعیت به دنبال رفع مشکل واحد تولید روغن نباتی جهان هستند، افزود: مجموعه ای که روغن نباتی جهان را در مالکیت خود دارند دارای پشتوانه هایی هستند و از خلاء های موجود در قانون استفاده و بهره برداری خود را می کنند.

کد خبر 3892486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha