۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲

در نخستین روز از دهه فجر؛

تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله خاتمی در یزد افتتاح شد

تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله خاتمی در یزد افتتاح شد

یزد ـ تقاطع غیرهمسطح آیت الله خاتمی یزد در نخستین روز از ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، برای بهره برداری این تقاطع غیرهمسطح یک قرارداد ۱۰۰ میلیارد ریالی با پیمانکار پروژه منعقد شده است.

این تقاطع غیرهمسطح بالغ بر ۶۰۰ متر طول و ۳.۷ متر عرض دارد و بلوارهای دهه فجر و مدرس را از طریق زیرگذر به یکدیگر متصل می‌کند.

در مراسم بهره برداری از این پروژه، استاندار یزد، فرماندار یزد، شهردار یزد و جمعی از مسئولان استان و اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

افتتاح ۴۱۸ پروژه در ایام دهه فجر در سراسر استان یزد

استاندار یزد در این مراسم با اشاره به افتتاح بالغ بر ۴۱۸ پروژه در ایام دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان اظهار داشت: این پروژه ها شامل پروژه های عمرانی دولت، بخش خصوصی و شهرداری‌ها است.

سیدمحمد میرمحمدی با بیان اینکه تلاش شده این پروژه ها در همه مناطق استان یزد اجرا شود و همه مردم استان از مزایای آنها بهره مند شوند،‌ افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصتی برای رسیدگی به مردم در مناطق مختلف روستایی و شهری است.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه ما باید ارزش‌های انقلاب اسلامی را بشناسیم و آنها را محترم بشماریم زیرا انقلاب ما برای به دست آوردن استقلال و آزادی و حاکمیت جمهوری اسلامی خون‌های بسیاری داده و هزینه های سنگینی پرداخت کرده است.

میرمحمدی با تاکید بر اینکه در برنامه های ایام دهه فجر باید به سمتی برویم که اندیشه ها را رشد دهیم، افزود: انقلاب ما انقلاب عقلانیت بود و با عقلانیت به پیروزی رسید و این ویژگی باید حفظ شود.

یک میلیون مترمربع از معابر شهر یزد طی چهار سال آسفالت شد

شهردار یزد نیز در این مراسم با اشاره به توجه شهرداری به عمق محله ها اظهار داشت: تلاش شده طرح های عمرانی، مرمت و بهسازی به ویژه آسفالت معابر در همه محله های شهر یزد انجام شود.

محمدرضا عظیمی زاده عنوان کرد: در طول چهار سال گذشته بالغ بر یک میلیون مترمربع از معابر شهر یزد آسفالت شده است، افزود: در طول این چهار سال نهضت آسفالت معابر و خیابان‌ها در یزد به راه افتاد.

وی همچنین از خرید تجهیزات آتش نشانی در یزد خبر داد و گفت: بالغ بر هشت میلیارد تومان تجهیزات آتش نشانی برای شهر یزد خریداری شده است.

شهردار یزد، تأمین ماشین‌آلات، خط‌کشی معابر و تجهیز مجدد کارخانه آسفالت را نیز از دیگر برنامه‌های شهرداری یزد برشمرد و اظهار امیدواری کرد: مجموعه این اقدامات بتواند شهر را در مسیر توسعه،‌ پیشرفت همراه با امنیت بیشتر قرار دهد.

کد خبر 3893488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha