۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷

در گفتگو با مهر مطرح شد:

آغاز جشنواره فیلم فجر از فردا در استان کرمانشاه/جدول برنامه‌ها

آغاز جشنواره فیلم فجر از فردا در استان کرمانشاه/جدول برنامه‌ها

کرمانشاه- رئیس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز جشنواره فیلم فجر در استان به تشریح برنامه‌های این جشنواره پرداخت.

نادر حیدریان در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه از فردا ۱۴ بهمن الی ۲۱ بهمن خبر داد.

رئیس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: طی این جشنواره ۱۶ فیلم در ۳ سانس و در دو  سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه اکران می شوند.

وی از اکران فیلم های «فصل نرگس» و «تابستان داغ» طی فردا پنج شنبه و مصادف با اولین روز این جشنواره در دو سینمای مذکور خبر داد.

حیدریان تصریح کرد: «تابستان داغ» به کارگردانی «ابراهیم ایرج زاد» فردا پنج شنبه در ۳ سانس(یک سانس سینما فرهنگ و ۲ سانس سینما آزادی) به روی پرده می رود.

وی افزود: هم چنین فیلم «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی «نگار آذربایجانی» فردا پنج شنبه مصادف با اولین روز جشنواره در ۳ سانس(یک سانس سینما آزادی و ۲ سانس سینما فرهنگ) به روی پرده خواهد رفت.

رئیس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ساعات اکران فیلم های مذکور در سینما آزادی را ساعت ۱۷ برای «تابستان داغ»، ساعت ۱۹ برای «فصل نرگس» و ساعت ۲۱  برای «تابستان داغ» اعلام کرد.

وی افزود: هم چنین در سینما فرهنگ، «فصل نرگس» راس ساعت ۱۷ به روی پرده می رود و «تابستان داغ» در ساعت ۱۹ و مجددا «فصل نرگس» در ساعت ۲۱ اکران خواهند شد.

وی از اکران فیلم های «صوفی و دیوانه»، «یادم تو را فراموش»، «سارا و آیدا»، «ماجرای نیمروز»، «دعوت نامه»، «اسرافیل»، «بن بست وثوق»، «چراغهای ناتمام»، «فراری»، «ویلایی ها»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «تقصیر من نیست»، «آذر» و «شنل» به عنوان دیگر فیلم های جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه یاد کرد، که طی روزهای آتی و تا ۲۱ بهمن به روی پرده می روند.

کد خبر 3894007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha