۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۳۲

پیش تولید «کودک شو» آغاز شد/ شروع ضبط از ابتدای اسفندماه

پیش تولید «کودک شو» آغاز شد/ شروع ضبط از ابتدای اسفندماه

پیش تولید مسابقه خانوادگی «کودک شو» با حضور چهره های حوزه سینما، تلویزیون، موسیقی و... آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «کودک شو» عنوان جدیدترین برنامه شبکه نسیم است که به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری شهرضایی به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است. این برنامه بر اساس مطالعات و تحقیقات صورت گرفته در راستای اهداف مورد نیاز جامعه و موضوعات روز با محوریت پیوند بین دنیای کودکان و خانواده هایشان شکل گرفته است.

از این منظر، وجه بازی و تلاش و دورهمی خانوادگی در این برنامه نسبت به رقابت و برد و باخت در اولویت قرار می گیرد.

پروژه «کودک شو» در چارچوب یک برنامه با گونه «مسابقه- بازی» است که رقابتی را بین کودکان سه تا پنج سال و والدینشان برگزار می کند. در این برنامه علاوه بر بخش رقابتی، چهره هایی از بخش های گوناگون چون بازیگران سینما، تلویزیون، خوانندگان، فعالان حوزه موسیقی و... نیز به همراه فرزندانشان حاضر می شوند و در این قسمت هم برنامه هایی برای مهمان در نظر گرفته شده است. یک مجری نیز از ابتدا تا انتها، مسابقه و برنامه را هدایت می کند.

«کودک شو» بنا دارد در قالب یک رقابت به تعامل بین خانواده ها و فرزندانشان می پردازد. این برنامه که قرار است در ۹۰ قسمت روی آنتن شبکه نسیم برود، از ابتدای اسفندماه ضبط خود را آغاز می کند.

کد خبر 3903969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهناز شیخی ابو مسعودی IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
      1 0
      ببخشید در کودک شو ثبت نام کردم و بارها پیام تلفنی و یا حتی میخواستم از طریق سایت وارد بشم و خبری از این برنامه بگیرم که متاسفاته اصلا خبری نشده و نداده اند میشه لطفا یه اطلاعی بهم بدین که منتظر نباشم