۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۳۳

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مطرح کرد:

نیروی انتظامی امنیت مسابقات جام جهانی کشتی را تامین می‌کند

نیروی انتظامی امنیت مسابقات جام جهانی کشتی را تامین می‌کند

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت عمومی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد با هماهنگی دستگاه های مسئول، پیش بینی های لازم را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان اللهی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به درجه اهمیت مسابقات و تیم هایی که از کشور های مختلف در این دوره حضور دارند، بر همین اساس موضوع نظم و امنیت بسیار مهم تلقی می شود.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت عمومی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد با هماهنگی دستگاه های مسئول، پیش بینی های لازم را انجام داده است.

مقام ارشد انتظامی استان افزود: بر همین اساس، تأمین امنیت سالن مسابقات بر عهده عوامل یگان ویژه است و تماشاگران اجازه ورود اقلام ممنوعه به داخل سالن مسابقات را ندارند، لذا می بایست همکاری لازم با عوامل یگان ویژه در گیت های بازرسی و در طول مسابقات را داشته باشند.

وی ادامه داد: عوامل یگان امداد انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز، ورزشکاران را از محل اقامت به محل مسابقات و بالعکس همراهی می کنند، همچنین تأمین امنیت محل اقامت کشتی گیران و مهمانان ویژه، پوشش انتظامی سطح شهر و پارکینگ های اطراف هتل و ورزشگاه نیز بر عهده این یگان است.

مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه عوامل پلیس راهور مسئول روان سازی ترافیک در خیابان های اطراف سالن ورزشی امام خمینی(ره) و محل اقامت ورزشکاران هستند، خاطرنشان کرد: این پلیس علاوه بر همراهی خودروهای حامل ورزشکاران در سطح شهر، طرح ویژه ای نیز برای روز پایانی مسابقات پیش بینی کرده است.

سردار امان اللهی متذکر شد: پلیس راهور طی روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن از پارک خودروها در مقابل ورزشگاه در هر دو مسیر رفت و برگشت جلوگیری می کند و در صورت مشاهده وسیله نقلیه پارک شده، نسبت به انتقال آن به پارکینگ اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: عوامل پلیس امنیت عمومی هم علاوه بر پوشش انتظامی نامحسوس در سطح استان، تسهیل امور مربوط به گذرنامه مدعوین، تأمین امنیت تردد ورزشکاران و تسهیل در انجام امور اقامتی را عهده دار است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از اعزام واحدهای گشت سواره و پیاده پلیس آگاهی به صورت محسوس و نامحسوس به محل اقامت مهمانان و ورزشکاران و نیز محوطه داخل و بیرون سالن خبر داد و گفت: در راستای کنترل جرایم اجتماعی، مجرمان سابقه دار تحت نظر هستند، همچنین جهت جلوگیری از سرقت خودروها به طور مستمر گشت زنی انجام می شود.

سردار امان اللهی به مجرمان فضای سایبری نیز هشدار داد و گفت: در صورت سوءاستفاده از موقعیت ویژه این مسابقات و فعالیت سایت های شرط بندی در فضای مجازی، پلیس فتا وارد عمل شده و برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه، تماشاگران جهت تهیه بلیت مسابقات می بایست از درگاه رسمی اقدام کنند، افزود: انتشار مطالب توهین آمیز در خصوص برگزار کنندگان مسابقات جام جهانی کشتی آزاد و همچنین ورزشکاران به دور از روحیه ورزشکاری است و با افراد خاطی برخورد می شود.

مقام ارشد انتظامی استان در پایان یادآور شد: مسابقات از سطح بسیار بالا برخوردار است، لذا رعایت شأن و حرمت افراد، رعایت نظم و آرامش در سالن و پرهیز از رفتارهایی که به دور از فرهنگ و منش مردم کرمانشاه است، مورد انتظار نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها است.

کد خبر 3908232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha