۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۴۱

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس:

عزاداران فاطمی در میدان آزادی سرقنات شهر قدس تجمع خواهند کرد

عزاداران فاطمی در میدان آزادی سرقنات شهر قدس تجمع خواهند کرد

قدس- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس از تجمع عزاداران فاطمی در میدان آزادی سرقنات شهر قدس در روز پنجشنبه ۱۲ اسفند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سومین جلسه هماهنگی تجمع بزرگ عزاداران فاطمی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس با حضور تعدادی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

حسین نوروزی رییس کانون مداحان شهرستان قدس در حاشیه این جلسه به خبرنگار مهر گفت:تجمع دسته ها و مردم راس ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه ۱۲ بهمن در میدان آزادی سرقنات برگزار می گردد و پس از اتمام مراسم نماز جماعت در مسجد حضرت سجاد (ع) برگزار شده و در پایان عزاداران میهمان سفره اطعام حضرت زهرا(س) خواهند بود.

وی با اشاره به اعتقادات قوی مذهبی در شهرستان قدس عنوان داشت: از هم اکنون شهر قدس سیاهپوش دختر نبی اکرم(ص) شده و از روز یکشنبه نیز میدان آزادی سر قنات به طور کامل سیاهپوش خواهد شد.

نوروزی بر اهمیت استفاده از فرصت ایام فاطمیه در شناساندن بیش از پیش فرهنگ فاطمی به مردم به خصوص بانوان تاکید کرد و افزود: اطراف میدان آزادی سرقنات غرفه های عفاف و حجاب برای ارائه الگوی حجاب برتر به بانوان راه اندازی خواهد شد و همچنین حوزه علمیه و کمیته امداد امام (ره) نیز غرفه هایی تاسیس کرده و محصولات فرهنگی، هنری و مذهبی به علاقمندان ارائه خواهد داد.

وی با بیان این که ۱۵ هیات عزادار در روز تجمع در میدان آزادی سرقنات اعلام آمادگی کرده اند، عنوان داشت: عزاداران در قالب دسته های سینه زنی منسجم در غم جانسوز شهادت حضرت فاطمه (س) عزاداری خواهند کرد.

کد خبر 3915581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha