۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹

منصوریان به فکر باشد؛

سایه برد آسیایی استقلال روی ضعف آبی پوشان

سایه برد آسیایی استقلال روی ضعف آبی پوشان

تیم فوتبال استقلال اگرچه توانست مقابل التعاون عربستان به پیروزی برسد اما این تیم هنوز نقاط ضعفی دارد و کادر فنی باید هرچه زودتر این ضعف‌ها را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران دوشنبه شب در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر التعاون عربستان به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کرد و به صدر جدول گروه صعود کرد.

علیرضا منصوریان سرمربی آبی پوشان در دیدار برابر التعاون یک بار دیگر مزد استفاده و اعتمادش به جوانان را گرفت. او حتی محسن کریمی جوان را که گفته می‌شد با کادر فنی اختلاف دارد، درون زمین قرار داد که این بازیکن هم توانست یک گل حیاتی برای آبی پوشان به ثمر برساند تا استقلال بازهم پیروزی سه گُله را در لیگ قهرمانان تجربه کرد.

استقلال که این روزها به یک تیم خوب و هجومی تبدیل شده و همه منتظرند چه در بازیهای داخلی و چه لیگ قهرمانان با سه گل به پیروزی برسد، در هفته دوم لیگ قهرمانان هم این روند را تکرار کرد و با سه گل التعاون را شکست داد؛ بردی که هرچند شیرین بود اما  نباید پرده ای باشد روی مشکلات و نقاط ضعف استقلال.

یکی از مشکلات استقلال که در مسابقات قبل هم تکرار شده بود، به خط دروازه بر می گشت. مهدی رحمتی برابر التعاون هم درون دروازه اشتباهاتی داشت که اگر مهاجمان حریف حرفه‌ای تر بودند می‌توانستند به راحتی دروازه استقلال را باز کنند.

کاپیتان استقلال یکی از دروازه‌بان های خوب کشور است اما باید نقطه ضعف بزرگش را که خروج از دروازه روی ضربات ارسالی حریف است، برطرف کند. رحمتی شب گذشته یک بار برای گرفتن یک توپ، تنها دو قدم از دروازه بیرون آمد اما آنقدر در تصمیمش تردید داشت که دوباره  به دروازه بازگشت و اگر آن توپ مستقیم به اوت نمی‌رفت چه بسا ضربه سر مهاجم التعاون می‌توانست کار را برای استقلال سخت کند.

استقلال، دو هفته دیگر باید در سومین دیدار آسیایی خود مقابل لکوموتیو ازبکستان به میدان برود و لازم است تا شروع آن مسابقه، این مشکل خود را رفع کند چرا که لوکوموتیو از مهاجمان قدبلند و سرزن سود می‌برد و یک اشتباه از سوی رحمتی و خط دفاع می‌تواند استقلال را در تهران از کسب امتیاز محروم کند.

کد خبر 3919728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha