۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۱۵

رئیس هیات والیبال خوزستان:

ارتباط ورزش با آموزش و پرورش بسیار مهم است

ارتباط ورزش با آموزش و پرورش بسیار مهم است

اهواز - رئیس هیات والیبال خوزستان گفت: ارتباط با آموزش و پرورش خیلی مهم است و اگر این ارتباط وجود نداشته باشد قطعا دیگر هیچ ورزشی هم نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز سه شنبه در مجمع انتخاب رئیس هیئت والیبال استان خوزستان اظهار کرد: احیای مناطق والیبال خیز، تلاش در راستای جذب اسپانسر، دعوت از بازنشستگان، به کارگیری مربیان مجرب، احیای کانون های والیبال در رده های سنی و پایه را باید داشته باشیم.

وی افزود: سال ها است که در انتخابی تیم ملی نماینده ای از خوزستان نداریم. تاکنون حتی موفق به معرفی یک نفر به اردوی تیم ملی نشده ایم. برگزاری لیگ های استانی به صورت منظم، برگزاری کلاس های دوره ای برای مربیان این ورزش برگزار کنیم و اطلاعات و توانمندی های آنها را بروز کنیم.

رئیس هیات والیبال خوزستان عنوان کرد: ارتباط با آموزش و پرورش خیلی مهم است و اگر این ارتباط وجود نداشته باشد قطعا دیگر هیچ ورزشی هم نداریم.

شاهرخی بیان کرد: باید کانون بازنشستگان را فعال و ضمن حمایت از آنها در عین حال از تجربیات آنها نیز استفاده کنیم.

وی افزود: در سطح استان فقط دو داور ملی بانوان در رشته والیبال داریم که باید برای افزایش تعداد آنها تلاش بسیاری داشته باشیم.

با یک خرد جمعی والیبال را ارتقا دهیم

مظفر علیشایی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مجمع گفت: مجمع انتخاب رئیس هیئت والیبال خوزستان برای چهار سال را امروز بر اساس آیین نامه برگزار می کنیم. این مجمع سیاست گذار است و بهترین ها و بالاترین ها به عنوان نماینده در جلسات آن حضور پیدا می کند.

وی افزود: باید هر ۶ ماه یک بار یا سالانه جلسات این مجمع را برگزار کنید. در حقیقت از نقش تشریفاتی خارج است و باید در تمامی تصمیمات حضور فعالی داشته باشد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به اعضای مجمع عنوان کرد: باید با یک خرد جمعی رشته والیبال را چندین پله ارتقا دهیم.

علیشائی یادآور شد: قاسمی انصراف داد، علی پروین هم که به دلیل بازنشسته بودن امکان استفاده از تجربیات وی نبود، احمد ادیبیان عدم حضورش به معنای انصراف است و در نهایت سعید شاهرخی در معرض انتخابات قرار می گیرد. علی ربیعی نیا نماینده ورزشکاران و خسرو نوری ممبینی رئیس هیئت باغملک دو عضو غایب این مجمع هستند و انتخابات بین ۱۵ نفر انجام شد.

کد خبر 3919918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha