۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:

برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان به رشد ورزش کمک می کند

برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان به رشد ورزش کمک می کند

آبادان – یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان به رشد و توسعه ورزش به ویژه کشتی خوزستان کمک می کند.

جلیل مختار در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام آمادگی کامل آبادان برای میزبانی از این مسابقات افزود: برای کسب موفقیتِ رویکرد واگذاری مسابقات بین ‌المللی ورزشی به استانها، بایستی موضوع تقویت و بهبود زیرساخت‌ های لازم نیز به موقع انجام شود تا شاهد بروز مشکلات احتمالی و یا فراهم نبودن شرایط برای میزبانی مناسب نباشیم.  

وی با بیان اینکه تماشاگران پرشور و با اخلاق آبادانی و خوزستانی نقش تعیین کننده ای در میزبانی مجدد از مسابقات جام جهانی دارند، اظهار کرد: تماشاگران آبادان در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی همچون مسابقات باشگاههای اروپا، فرهنگ غنی آبادانی را به معرض دید جهانیان می گذارند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه زیرساخت های لازم برای میزبانی این مسابقات در آبادان فراهم شده و به طور حتم بار دیگر نیز میزبان شایسته ای برای این مسابقات خواهیم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۷، بیست و ششم و بیست و هفتم اسفندماه جاری با حضور هشت تیم برتر دنیا شامل ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، آلمان، اوکراین، قزاقستان و بلاروس در محل سالن کوثر آبادان برگزار می شود.

کد خبر 3926652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha