۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۴۴

«انتظار عروسکی» به پایان رسید

«انتظار عروسکی» به پایان رسید

کتاب «انتظار عروسکی» نوشته کوین هنِکس با ترجمه آناهیتا حضرتی از سوی نشر پرتقال در اختیار کودکان علاقه مند به فانتزی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر پرتقال به تازگی کتاب مصور «انتظار عروسکی» را روانه‌ بازار نشر کودک و نوجوان کرده است. انتظار عروسکی که نوشته‌ «کوین هنِکس» است توسط آناهیتا حضرتی ترجمه شده و نشر پرتقال آن را برای سنین چهارسال به بالا مناسب می‌داند. تصاویر این کتاب را هم خود نویسنده یعنی کوین هنِکس طراحی کرده که در نوع خود تصاویر دلنشین و جذابی برای مخاطب هستند. چه مخاطبی که قادر به خواندن نیست و با کمک تصاویر و خوانش یک بزرگ‌تر می‌تواند با دیدن آن تصاویر به خوبی داستان را در ذهنش بازسازی کند و چه مخاطب بزرگسالی که با دیدن این تصاویر می‌تواند فانتزی‌های کودکانه‌اش را بار دیگر تجربه کند. البته این‌بار در قالبی تازه‌تر.

در جایی از کتاب چنین می‌خوانیم: «یک روز پنج تا عروسک پشت پنجره منتظر بودند...جغد خال‌خالی منتظر ماه بود. خانم خوکه با چترش منتظر باران بود. خرس پشمالو با بادبادکش منتظر باد بود. هاپو با سورتمه منتظر برف نشسته بود ...ولی خرگوشک، با آن ستاره‌های دور گردنش، منتظر چیز خاصی نبود. همین‌طوری دوست داشت بیرون را تماشا کند و منتظر بنشیند. فکر می‌کنید چه اتفاقات دیگری می‌تواند برای پنج عروسک منتظر پشت پنجره بیفتد؟ می‌شود هزار جور حدس و گمان زد. پس تا قبل از این‌که کتاب را تهیه کنید حدس بزنید برای هر کدام از این عروسک‌ها چه اتفاقی قرار است بیفتد.»

انتظار عروسکی  نوشته کوین هنِکس با ترجمه آناهیتا حضرتی را نشر پرتقال با قیمت ۱۹ هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است.

کد خبر 3930933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha