۱۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب خبر داد؛

نخستین کنگره بزرگداشت ۱۴ هزار شهید ارتش برگزار می شود

نخستین کنگره بزرگداشت ۱۴ هزار شهید ارتش برگزار می شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش گفت: نخستین کنگره ۱۴۰۰۰ شهید والامقام ارتش در منطقه شمالغرب در ارومیه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم کیومرث شرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش با اشاره به دلاور مردی های دلیرمردان ارتش در دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: ارتش به واسطه فداکاری و جانفشانی و انجام تکلیف در دوران دفاع مقدس در افکار عمومی مردم ایران جایگاه ویژه ای کسب کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم. سرافرازی و سربلندی ایران در سایه مجاهدت های شهدای گرانقدر به دست آمده است و زنده نگه داشتن یاد شهدا در حال حاضر مجاهدت است.

امیر سرتیپ دوم کیومرث شرفی در خصوص نقش لشگر ۶۴ پیاده نیروی زمینی ارتش در طول ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: لشگر ۶۴ پیاده نزاجا همدوش با سایر نیروهای خستگی ناپذیر و ولایتمدار در دوران دفاع مقدس و پیش از دفاع مقدس در مقابله با گروهک های ضدانقلاب در دفاع از استقلال، امنیت و همچنین دفاع از مردم شریف این خطه فداکاری بسیاری کرد.

وی با اشاره به نقش لشگر ۶۴ ارومیه در عملیات کربلای ۷ و آزادسازی ارتفاعات ۲۵۱۹ از ارتش بعثی عراق گفت: فرزندان این ملت در لشگر ۶۴ در شرایط بسیار سخت آب و هوایی و سرمای منفی ۴۰ درجه در اسفندماه ۶۵ برگ زرینی بر افتخارات ارتش افزودند به طوریکه امام(ره) از این عمل رزمندگان لشگر ۶۴ خوشحال شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش با اشاره به نخستین کنگره ۱۴۰۰۰ شهید والامقام ارتش در منطقه شمالغرب کشور گفت: فرهنگ جهاد و شهادت باید نهادینه شود و یکی از راه های موثر برای تداوم این حرکت فرهنگی برگزاری یادواره، بزرگداشت و کنگره شهدا است.

وی گفت: هر اندازه که در راه آشنا کردن نسل جوان با شهدا تلاش کنیم نتیجه آن را در امینت فردای نظام اسلامی خواهیم دید.

کد خبر 3947582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha