۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۵۲

امام جمعه بوشهر:

توانمندی بازنشستگان در عرصه اقتصاد مقاومتی استفاده شود

توانمندی بازنشستگان در عرصه اقتصاد مقاومتی استفاده شود

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: توانمندی بازنشستگان در عرصه اقتصاد مقاومتی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار مسئولان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: بازنشستگان دارای تجربه و پتانسیل بالایی هستند و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به نقش مهم استفاده از ظرفیت بازنشستگان در توسعه و پیشرفت کشور، خاطرنشان کرد: باید از دگردیسی آنی در بازنشستگان جلوگیری کرد و از تجربیات این افراد بهره لازم را برد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در ایران به خوبی از تجربه بازنشستگان استفاده نمی‌شود، خواستار تدابیر اساسی در این زمینه شد و بیان کرد: استفاده از توانمندی بازنشستگان در عرصه اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای مناسب است.

وی همچنین خواستار بکارگیری بازنشستگان برای ایجاد تعاونی‌های اشتغال‌زا و درآمدافزا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی شد و ادامه داد: حقوق بازنشستگان پس از فراغت از کار به شدت کاهش می‌یابد که باید راهکاری اساسی برای جبران این کمبودها اندیشیده شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به بیکاری فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح، افزود: مشکل اشتغال فرزندان بازنشستگان باید به صورت جدی رفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: به منظور رفاه حال بازنشستگان، فرزندان و خانواده های آنها باید پارک پردیس بازنشستگان نیروهای مسلح در بوشهر ایجاد شود.

کد خبر 3948708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha