۲۶ مهر ۱۳۸۵، ۱۳:۵۳

احمد مومن زاده در گفتگو با مهر :

خطاي كريمي روي من پنالتي نبود/ مي توانستيم هفت گل به پرسپوليس بزنيم

خطاي كريمي روي من پنالتي نبود/ مي توانستيم هفت گل به پرسپوليس بزنيم

مهاجم تيم فوتبال سايپا تهران گفت:من داخل محوطه هجده قدم پرسپوليس از سد كريمي عبور كردم و او روي من مرتكب خطا نشد ، اما نمي دانم چرا داور اين صحنه را خطاي پنالتي گرفت.

احمد مومن زاده با بيان اين مطلب به خبرنگار"مهر" گفت: باتجربگي من و يا بي تجربگي داور باعث شد تا تيم سايپا صاحب پنالتي دوم شود زيرا فرشيد كريمي به هيچ وجه مرتكب خطا نشد.

مهاجم سايپا با انتقاد از سعيد مظفري زاده داور بازي پرسپوليس - سايپا گفت: 10 سال سابقه بازي در ليگ ايران را دارم اما حتي يكبار اين داور را در زمين مسابقه  نديده بودم ! نمي دانم كميته داوران با چه توجيهي اين داور را براي قضاوت بازي حساس هفته ششم انتخاب كرده بود و چرا داوراني با تجربه اين بازي را قضاوت نكردند؟

وي ادامه داد: در دقايق پاياني نيمه اول در شرايطي تك به تك بازيكن پرسپوليس مرا متوقف كرد، اما داور به جاي برخورد با اين بازيكن ويا حتي اعلام خطا به سود سايپا سوت پايان بازي را به صدا درآورد. نمي دانم شايد ساعت او آنقدر دقيق بوده كه  نمي خواست حتي ثانيه اي بيشتر از چهل و پنج دقيقه بازي به طول انجامد!

مومن زاده با اشاره به بازي خوب سايپا برابرپرسپوليس گفت : بازي دشوراي بود و ما مي توانستيم پيروز از آن خارج شويم ، اما با يك لحظه غفلت در دقايق پاياني گل مساوي را خورديم و سه امتياز را از دست داديم.

مهاجم سايپا در پاسخ به ادعاي مصطفي دنيزلي كه سايپا را تيمي 12 نفره در مصاف با پرسپوليس خوانده بود گفت: پرسپوليسي ها خوش شانس بودند كه با نتيجه مساوي از زمين بيرون آمدند. اگر موقعيتهاي گلزني ما به ثمر مي رسيد در ورزشگاه آزادي بيش از هفت گل به اين تيم مي زديم.

وي تصريح كرد: تيم سايپا با علي دايي شروع خوبي داشت و نتيجه اي مطلوب گرفت. او كاري دشوار را در پيش رو دارد اما مي تواند با موفقيت از عهده انجام آن بر آيد.

کد خبر 395436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha