۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۲۷

رضا عادلخانی:

استقلال زیبا بازی کرد/ خاطرات گذشته برایم زنده شد

استقلال زیبا بازی کرد/ خاطرات گذشته برایم زنده شد

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه آبی پوشان مستحق پیروزی بودند گفت: آنها بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و مزد زحمات خود را با پیروزی برابر سپاهان به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عادلخانی در حاشیه دیدار استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: قبل از هر چیز از اینکه پیشکسوتان را یاد می کند و از آنها تقدیر می شود بسیار ممنونم. وقتی به ورزشگاه آمدم خاطرات گذشته برایم زنده شد و مدتها بود که ورزشگاه آزادی را از نزدیک ندیده بودم.

وی تأکید کرد: روزهای خوبی را با هم دوره هایم در این ورزشگاه گذراندیم و تنها خاطرات گذشته از این ورزشگاه برایمان باقی مانده است.

عادلخانی تصریح کرد: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در هر بازی از پیشکسوتان یادی کنند تا آنها بدانند فراموش نشده اند و همچنان اهالی فوتبال به یاد آنها هستند.

وی در خصوص پیروزی استقلال برابر سپاهان گفت: آبی پوشان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و من مطمئن بودم آنها این بازی را با پیروزی به پایان می رسانند. جوانان استقلال در نیم فصل دوم عالی بودند و توانستند به همه نشان دهند که می توان به بازیکنان جوان هم  اعتماد کرد و باید فوتبال ما به جوانان اهمیت بسزایی دهد.

عادلخانی در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران استقلال ممنونم که هم من را مورد محبت قرار داده و هم با حمایت بی دریغشان از استقلال باعث پیروزی این تیم برابر سپاهان شدند.

کد خبر 3970194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha