فیروزآبادی عنوان کرد؛

ترویج آموزش مجازی موجب توسعه آموزش عالی می شود

ترویج آموزش مجازی موجب توسعه آموزش عالی می شود

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: ترویج آموزش مجازی در حوزه های پیشگیری و آموزش برای توسعه نظام آموزش عالی کشور از اقدامات مهمی است که در بستر دانشگاه علوم پزشکی مجازی قابل انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابوالحسن فیروزآبادی در جلسه هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: این موضوع که دانشگاه علوم پزشکی مجازی علاوه بر بحث های آموزش دانشگاهی به آموزش پودمانی و آموزش های عام هم توجه دارد جای تقدیر دارد.

وی افزود: بستر نرم افزاری «(MOOCs ملی)» هر چقدر زودتر راه اندازی شود تا شاهد نتایج خوبی در این حوزه خواهیم بود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی، آموزش مجازی را یکی از المان های سلامت الکترونیک برشمرد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه سلامت و برخی از اقدامات حوزه سلامت الکترونیک که در هنوز در جریان است، امیدواریم این بخش ها به یکدیگر بهم پیوسته شوند تا نظام اطلاعات الکترونیکی حوزه سلامت و پرونده سلامت بیماران به زودی به نتیجه برسد.

وی افزود: ترویج آموزش مجازی در حوزه های پیشگیری و توسعه  آموزش مجازی برای توسعه نظام آموزش عالی کشور از اقدامات مهمی است که در بستر دانشگاه علوم پزشکی مجازی قابل انجام است.

فیروزآبادی با تاکید بر حرکت سریع تر در حوزه شهر هوشمند گفت: اقدامات توسعه شهر هوشمند در تهران باید سرعت بیشتری بگیرد و اقدامات این بخش توسعه یابد.

کد خبر 3973312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha