۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹

بینظیر جلالی:

نمایشگاه قرآن جزئی از فرهنگ سازی همگانی است

نمایشگاه قرآن جزئی از فرهنگ سازی همگانی است

بینظیر جلالی در مورد سطح کیفی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن گفت: خوشبخانه این نمایشگاه از جمله فعالیت هایی است که نسبت به سال قبل بسیار رشد کرده و بهتر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بینظیر جلالی در خصوص ارزیابی بیست پنجمین نمایشگاه بین المللی قران کریم گفت: به نظر من نمایشگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و در حوزه ما سعی شده است در کنار کارهای قرانی که سازمان های تابعه مانند سازمان بهزیستی که برای مهدهای قرانی و پیش دبستانی و مهدکودک های تحت پوشش برنامه ریزی کرده است تا دوستانی که در فنی حرفه ای هستند و با معرق کاری و کارهایی که مربوط می شود به نشرو تدوین صحاف قرآنی و آیات قرانی که این کیفیت کارها از بضاعت جامعه کارو تلاش کشور است و ما از این روند بسیار راضی هستیم.

جلالی درباره پیشرفت نمایشگاه در سال های آینده نیز افزود: من فکر می کنم نمایشگاه با این روندی که پیش گرفته است و مدیریت خیلی خوب جناب آقای حشمتی آن روند روبه رشد و تعالی خود را خود به خود طی می کند، چون هرساله ما نقاط ضعف و قوت خود را بهتر پیدا می کنیم و سال به سال سعی می کنیم نقاط قوت را بالا ببریم واز نقاط ضعف بگذریم.

او همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه شاهد هستیم گواه این مدعاست که نمایشگاه قرآن هر سال نسبت به سال قبل بهتر شده است. باید قبول کنیم که برگزاری چنین نمایشگاهی با حضور ١٥ وزارت خانه کار بسیار سختی است و ما به عنوان یک بازدیدکننده حضور داریم ولی دوستان و همکارانی که از روزهای قبل برای برپایی نمایشگاه حضور داشتند کار بسیار سختی دارند و امیدواریم که این فضا به طوری جلو رود که این گفتمان قرآنی در دل و جان همه اشاعه پیدا کند.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت کار در خصوص برنامه های این وزارت گفت:مادر این حوزه برنامه های خوبی را برای مفاهیم قرانی و گفتگوی قرآنی برای جامعه ی مخاطبین از جمله کودکان مهدهای قرآنی گرفته تاجامعه کارو تلاش کارخانه ها تنظیم کردیم که با هماهنگی وزارت ارشاد است که برنامه ی کوتاه مدت و میان مدت و دراز مدت هستند که امیدواریم با انجام این کارها از برکات قرآن بهره مند شویم.

بینظیر جلالی حول تاثیر نمایشگاه قرآن بر افکار عموم جامعه تاکنون نیز گفت: من به شخصه فکر نمی کردم که در این حد استقبال شود ولی خداروشکر شاهد این هستیم که خانواده ها و مردم خیلی زیاد از فضای نمایشگاه استقبال می کنند واین نشان دهنده این است که برکات قرآن به خصوص در ماه مبارک رمضان در خانه ها و سبک های زندگی مردم خودنمایی می کند و به شخصه معتقدم که این جزوی از فرهنگ سازی همگانی است و احساس می کنم در این زمینه باید تلاش بیشتری شود.

او در پایان از بانیان این نمایشگاه تشکر کرد و گفت:من از همه کسانی که شبانه روزی در تشکیل و برگزاری نمایشگاه کمک کردند و توانسته اند نمایشگاهی با این کیفیت و این زیبایی را اندازی کنند تشکر میکنم و امیدواریم همگی از برکات این ماه عزیز بهره مند شویم.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 3996963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha