در سایه محاصره نظامی الدراز؛

محاصره منزل رهبر شیعیان بحرین۱۵روزه شد/عدم اطلاع ازوضعیت شیخ عیسی

محاصره منزل رهبر شیعیان بحرین۱۵روزه شد/عدم اطلاع ازوضعیت شیخ عیسی

یک سال است که بیش از ۲۰ هزار نفر از حامیان رهبر شیعیان بحرین در برابر منزل ایشان در الدراز حضور دارند و ۱۵ روز از محاصره نظامی این منطقه توسط نظامیان آل خلیفه می گذرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیدان، جنایات و اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه علیه مردم و شیعیان بحرینی همچنان ادامه دارد.

در همین راستا، ۱۵ روز از محاصره نظامی منطقه «الدراز» محل سکونت آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین واقع در غرب منامه پایتخت این کشور می گذرد.

همچنین یک سال کامل است که پس از سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، بیش از ۲۰ هزار نفر از حامیان رهبر شیعیان بحرین در برابر منزل ایشان در الدراز حضور یافته اند تا مانع از تعرض نظامیان رژیم آل خلیفه به آیت الله عیسی قاسم شوند.

این در حالی است که ساعاتی قبل دادگاه وابسته به رژیم آل خلیفه در اقدامی خصمانه با هدف سرکوب انقلابیون، ۲ بحرینی را به اعدام و ۶ تَن دیگر را به حبس محکوم کرد.

گفتنی است، رژیم آل خلیفه حدود دو هفته قبل با یورش به منزل شیخ عیسی قاسم چند جوان بحرینی را به شهادت رساند و منزل ایشان را هم در کنترل خود گرفته است و تاکنون خبری از رهبر شیعیان بحرین در دست نیست.

کد خبر 3997544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha