۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۰۵

استاندار بوشهر:

احداث راه‌آهن بوشهر از مهمترین مطالبات مردم استان است

احداث راه‌آهن بوشهر از مهمترین مطالبات مردم استان است

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: احداث راه‌آهن بوشهر از مهمترین مطالبات مردم استان است و امیدواریم شاهد تسریع در اجرای این پروژه مهم باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری بعدازظهر شنبه در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در نقاط مختلف استان بوشهر طرح‌های بزرگراهی اجرا شده است و چند طرح نیز در دست اجرا است.

وی از افزایش امنیت تردد در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اجرای بزرگراه دالکی به کنارتخته بود که برای تسریع در اجرای آن اقدامات اساسی شود.

استاندار بوشهر خواستار استفاده از ظرفیت پیمانکاران توانمند در اجرای پروژه‌ها شد و خاطرنشان کرد: توانمندی فنی و مهندسی و توانمندی مالی اقتصادی پیمانکاران باید در مرحله انتخاب مورد توجه باشد.

وی از پیگیری جدی برای اجرای پروژه ریلی بوشهر به شیراز، بیان کرد: این طرح از مطالبات مهم مردم استان بوشهر است که در اولویت پروژه‌های استانی نیز قرار دارد.

سالاری بیان کرد: برای تسریع در اجرای طرح ریلی بوشهر به شیراز، آمادگی لازم برای تامین اعتبارات را داریم و ۷۰ تا ۹۰ میلیارد تومان برای تسریع در اجرای این پروژه اختصاص می‌دهیم.

وی به تاکید معاون اول رئیس جمهور برای در اولویت قرار گرفتن پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز اشاره کرد و افزود: برای اینکه راه‌آهن شیراز اقتصادی شود، باید این خط به بوشهر متصل شود.

کد خبر 4013923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha