۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲

رئیس دانشگاه تاکید کرد:

دریافت راهکارهای دانشجویان برای رفع مشکل استعمال دخانیات

دریافت راهکارهای دانشجویان برای رفع مشکل استعمال دخانیات

رئیس دانشگاه شریف گفت: درخصوص استعمال دخانیات با برخی از دانشجویان جلساتی برگزار شده و از دانشجویان می خواهم تا با ارائه راهکارهایی به حل این معضل کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، محمود فتوحی در جلسه نمایندگان تشکل های دانشجویی گفت: ادغام دو معاونت دانشجویی و فرهنگی هنوز قطعی نشده و پس از بررسی کارشناسی تصمیم گیری خواهد شد و بهتر بود نشر این خبر با رعایت اخلاق و فرهنگ صورت می گرفت تا چنین حاشیه هایی ایجاد نشود.

وی افزود: من معتقدم پیش از هر تصمیمی در دانشگاه باید کار کارشناسی صورت گیرد و در خصوص ادغام این دو معاونت نیز مقرر شد تا کمیته ای تشکیل و این موضوع در آن کمیته بررسی شود.

رئیس دانشگاه شریف خاطرنشان کرد: هنوز هیچ اقدامی برای ادغام دو معاونت صورت نگرفته و فعالیت های فرهنگی با قدرت ادامه می یابد و خوشحالم از اینکه دانشجویان از فعالیت های معاون فرهنگی دانشگاه راضی هستند.

فتوحی به مشکلاتی مانند استعمال دخانیات توسط برخی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: در این خصوص جلساتی گذاشته شده و بررسی هایی صورت گرفته و از دانشجویان نیز می خواهم تا با ارائه راهکارهای خود به حل این معضل کمک کنند.

وی ضمن ابراز تمایل به برگزاری جلسات مداوم با دانشجویان گفت: امیدوارم با برگزاری جلسات بیشتر، بتوانیم با دانشجویان تبادل نظر کنیم چراکه نظرات دانشجویان در تصمیم های مهم دانشگاه اثرگذار خواهد بود.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف به وجهه مذهبی اردوی ورودی های جدید دانشگاه اشاره کرد و افزود: من بارها تاکید کرده ام که وجهه مذهبی اردوی ورودی ها باید پررنگ باشد و افراد انتخاب شده برای برگزاری آن مذهبی باشند. اما اردو جای یارگیری برای تشکل ها و گروه ها نیست و این اردوها برای تمام دانشگاه خواهد بود نه یک جناح خاص.

فتوحی به موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه اشاره کرد و در پاسخ به انتقادهای دانشجویان به موضوعات آموزشی و نمره گرایی گفت: بنده معتقدم هیچ پایان نامه ای در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نباید مطرح شود جز اینکه با صنعت در ارتباط باشد.

وی از فعالیت های فراجناحی هیات الزهرا(س) دانشگاه تقدیر کرد و اظهار داشت: امیدوارم که چنین فعالیت هایی به صورت ویژه در خوابگاه ها نیز افزایش یابد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف از دانشجویان خواست تا مسایل و مشکلات خود را با معاونان دانشگاه در میان بگذارند تا دانشگاه بتواند به صورت سازمان یافته تر برای رفع آنها، بررسی و اقدام لازم را انجام دهد.

کد خبر 4033038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha