۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳

فرصتی دوباره برای ملاقات با پدر پول‌دار

فرصتی دوباره برای ملاقات با پدر پول‌دار

کتاب «فرصتی دوباره» نوشته رابرت کیوساکی با ترجمه مریم تقدیسی، توسط انتشارات پندارتابان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «فرصتی دوباره» نوشته رابرت کیوساکی نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار و پدر بی‌پول»، از مدرسین مشهور کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در دنیا به شمار می‌رود.

رابرت کیوساکی به دلیل نگاه متضاد خود نسبت به پول توانست طرز تفکر میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا را تغییر دهد. او توانایی خارق‌العاده‌ای در ساده‌سازی مفاهیم پیچیده مرتبط با پول، سرمایه‌گذاری، امور مالی و اقتصاد دارد، همین امر موجب شده است تا طبقات سنی با سوابق زندگی مختلف دنبال‌کننده کتاب‌های موفق او باشند. وی تا به حال ۱۹ کتاب نوشته که بیش از ۱۰ سال است در رده پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا قرار دارند.

کتاب «فرصتی دوباره» با مقدمه‌ای متفاوت شروع می‌شود. نویسنده با عباراتی سعی می‌کند مفهوم تغییر دنیا و کنار گذاشته شدن تفکرهای قدیمی را به مخاطبش به شیوه‌ای متفاوت بگوید. وی به این نکته اشاره می‌کند که برای بهبود اوضاع مالی باید با شناخت وضعیت کنونی و بهره بردن از فرصت‌ها، برای آینده برنامه‌ریزی داشت.

این کتاب بر اساس زمان گذشته، حال و آینده به سه بخش تقسیم می‌شود. بخش نخست، به علل واقعی بحرانی که در زمینه‌ی وضعیت اقتصادی دنیای امروز وجود دارد پرداخته است. بخش دوم، جایگاه امروز خواننده کتاب را تحلیل می‌کند، و در بخش پایانی، به کندوکاو فرصتی دوباره برای رشد در زمینه‌ی مالی و زندگی، و چگونگی استفاده از فرصت‌های نهفته در بحران و ناملایمات برای خلق زندگی دلخواه پرداخته است.

«فرصتی دوباره» کتابی تمام عیار در شناخت مسائل روز مالی است. در این کتاب تمام آموزه‌ها و نتیجه‌گیری‌ها بر اساس مستندات و تجربیات عنوان می‌شود و نویسنده سعی دارد با تغییر نگاه و تحلیل زندگی افراد همه فرصت‌های موجود برای تغییر و بهبود اوضاع مالی را بیان ‌کند.

کتاب «فرصتی دوباره» نوشته رابرت کیوساکی با ترجمه مریم تقدیسی، توسط انتشارات پندارتابان در ۳۶۴ صفحه و بهای ۳۱ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4034035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha