۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۴

بخشدار ویژه خارگ:

افتتاح نیروگاه جدید خارگ در شهریور ماه سال جاری

افتتاح نیروگاه جدید خارگ در شهریور ماه سال جاری

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: نیروگاه ۱۵مگاواتی جزیره خارگ در شهریورماه سال جاری افتتاح می شود و با رایزنی های صورت گرفته نیرو های انسانی این نیروگاه از بومیان جزیره خارگ تامین خواهد شد .

محمود رضایی بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جزیره خارگ بی شک یکی از مهمترین نقاط حیاتی و استراتیژیک در ایران اسلامی می باشد ، از همین رو خدمات دولتی به اهالی شریف این منطقه باید با سایر نقاط کشور به دلیل آب و هوای و خاص بودن این منطقه قدری متفاوت باشد .

وی افزود : استاندار بوشهر و مجموعه همکاران من در فرمانداری بوشهر روزانه و مستمر پیگیر رفع مسائل و مشکلات جزیره خارگ می باشند .

رضایی تصریح کرد : در سالهای اخیر یکی از مشکلات اساسی اهالی شریف خارگ مشکل قطعی برق در تابستان طاقت فرسای جزیره خارگ با رطوبت بالای ۹۰ درصد بود که خوشبختانه با ورود دولت به این موضوع این مشکل تا حدوده زیادی برطرف شده است .

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به اینکه کل برق مصرفی جزیره خارگ در اوج مصرف ۱۳ مگاوات است افزود: با توجه به مستهلک شدن نیروگاه قدیم با پیگیری همکاران در مجموعه استانداری بوشهر و شرکت برق منطقه نسبت به استقرار نیروگاه ۱۵ مگاواتی اقدام شد و با راه اندازی این نیروگاه تولید برق نیروگاه خارگ به ۳۰ مگاوات می رسد.

رضایی در پایان یادآورشد : نیروگاه ۱۵مگاواتی جزیره خارگ در شهریورماه سال جاری افتتاح می شود و با رایزنی های صورت گرفته نیرو های انسانی این نیروگاه از بومیان جزیره خارگ تامین خواهد شد .

کد خبر 4042146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha