۴ مرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۰۶

با حضور وزیر بهداشت؛

طرح توسعه بیمارستان و کلینیک تخصصی نمین افتتاح شد

طرح توسعه بیمارستان و کلینیک تخصصی نمین افتتاح شد

نمین - طرح توسعه بیمارستان و کلینیک تخصصی شهرستان نمین با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که عصر چهارشنبه برگزار شد، سیدحسن قاضی زاده هاشمی طی سخنانی بر لزوم توسعه مراکز درمانی و بهداشتی در این استان و بویژه در مناطق محروم تاکید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی و افتتاح طرح‌های درمانی و بهداشتی عصر امروز وارد استان اردبیل شده و در بدو ورود با سفر به شهرستان نمین این طرح را مورد افتتاح قرار داد.

حسن قاضی‌زاده هاشمی قرار است در سفر دو روزه خود ضمن افتتاح برخی طرح های حوزه بهداشت و درمان در شهرهای مختلف استان اردبیل، امکانات بهداشتی و درمانی منطقه را نیز بررسی کند.

بازدید از مرکز تروما، رادیوتراپی و مرکز غربال‌گری بیمارستان امام خمینی، افتتاح چند پروژه درمانی در شهرستان کوثر و بازدید از بیمارستان و دانشکده خلخال از برنامه های روز دوم وزیر بهداشت و درمان در این استان خواهد بود.

وی همچنین قرار است با مسئولان ارشد استان اردبیل و نیز با مدیران و معاونان حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل دیدار داشته باشد.

امید می رود در سفر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برخی نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی استان مورد بررسی قرار گرفته و برای رفع آن چاره جویی شود.

کد خبر 4042398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha