۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۴۳

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان عنوان کرد:

افزایش درآمد مالیات سالیانه دزفول به ۳۰ میلیارد تومان

افزایش درآمد مالیات سالیانه دزفول به ۳۰ میلیارد تومان

دزفول - رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: با حمایت استاندار، درآمد مالیات سالیانه دزفول از ۲.۵ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پاپی زاده شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح فاز نخست تقاطع غیرهمسطح فتح المبین دزفول که با حضور مردم و مسئولان در محل این پروژه برگزار شد، اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی متعددی که گریبان گیر دولت است اما در سال‌های گذشته تاکنون اقدامات ارزشمند زیادی در خوزستان و دزفول شکل گرفته است که نتیجه همدلی مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان دزفول اقدامات تاریخی زیادی در حال انجام است، افزود: پیشرفت فیزیکی نخستین بیمارستان تأمین اجتماعی دزفول در پیشرفت ۶۰ درصدی بسر می‌برد و عملیات اجرایی بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی دزفول که بزرگ‌ترین بیمارستان شمال خوزستان محسوب می‌شود نیز آغاز شده است.

پاپی زاده از افتتاح دو کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برای اولین بار در شمال خوزستان در دزفول ظرف دو ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: مجتمع تخصصی زنان و زایمان دزفول نیز به‌زودی در دزفول به بهره‌برداری خواهد رسید درحالی‌که تا پیش ازاین دزفول از خدمات تخصصی و متمرکز در زمینه زنان و زایمان محروم بوده است که این امر بسیار ارزشمند خواهد بود.

اتصال دزفول به شبکه ریلی کشور

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی به پروژه‌های جاده‌ای اشاره کرد و گفت: با حمایت‌های استاندار ۶ کیلومتر نخست پروژه بزرگ جاده پاشنه زاگرس که دزفول را به اصفهان متصل می‌کند افتتاح شده ضمن اینکه اولین بزرگراه دزفول از سه‌راه سیاه منصور تا چهارراه آوج نیز ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پاپی زاده در خصوص اتصال دزفول به شبکه ریلی کشور نیز توضیح داد: در خصوص احداث راه‌آهن دزفول جلسات خوبی را در تهران برگزار کرده‌ایم و فاز اول و دوم این طرح نیز انجام شده که امیدواریم با حمایت‌های مالی که استاندار از این موضوع انجام خواهد داد تا چند ماه آینده به نتایج ارزشمندی در این زمینه برسیم.

وی در ادامه بابیان اینکه شهرستان دزفول یک منطقه کشاورزی بوده که عمده درآمد شهرداران از طریق دریافت عوارض و مالیات است، افزود: ما موفق شده‌ایم با حمایت استاندار مالیات سالیانه دزفول را از ۲.۵ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان افزایش دهیم که قسمت عمده این اعتبار برای احداث پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی از جمله همین پروژه فتح المبین و سایر طرح‌ها صرف می‌شود.

کد خبر 4049561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha