۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹

چیت چیان در جمع خبرنگاران:

شرایط پیک مصرف را پشت سر گذاشته ایم

شرایط پیک مصرف را پشت سر گذاشته ایم

وزیر نیرو درباره تامین آب و برق برای ادامه فصل تابستان گفت: شرایط پیک مصرف را پشت سر گذاشته ایم و صنایع و مردم همکاری بسیار خوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید چیت چیان در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: صنعت آب و برق از لحاظ توان اجرایی، مدیریتی، صنعتی و فناوری بسیار شرایط خوبی دارد و تنها چیزی که برای آینده این صنعت نگران کننده است موضوع ساختار غلط اقتصادی آب و برق است.

وی ادامه داد: اگر کشور بخواهد در آینده یک صنعت مطمئن و تامین مطمئن آب و برق داشته باشد باید درباره این موضوع تصمیم گیری درستی کند. من معتقدم مدیریت اقتصادی آب و برق مهمترین کار وزیر آینده است.

چیت چیان درباره تامین آب و برق برای ادامه فصل تابستان گفت: شرایط پیک مصرف را پشت سر گذاشته ایم و صنایع و مردم همکاری بسیار خوبی داشتند. در کنارحدود ۵۵ هزار مگاوات قدرت برق تولیدی حدود ۴ هزار مگاوات مدیریت مصرف را انجام دهیم که اگر کار به روال قبل ادامه پیدا می کرد بیش از ۴ هزار مگاوات خاموشی می داشتیم که خوشبختانه با همکاری صنعت، مردم و مدیریت درست توانستیم مصرف را مدیریت کنیم.

چیت چیان درباره برنامه اش برای دوران بعد از وزارت اظهار داشت: هر جا که ماموریت شود مشغول خدمت خواهم بود. ویژگی این مسئولیت ها موقت بودن آنهاست، راه خدمت بسته نیست و اگر خدا توفیق دهد می توان خدمت کرد. امیدوارم کار در وزارت نیرو در دولت دوازدهم بهتر از امروز ادامه پیدا کند.

کد خبر 4054489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha