۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱

کتاب «شصت پرسش اعتقادی» به چاپ چهارم رسید

کتاب «شصت پرسش اعتقادی» به چاپ چهارم رسید

کتاب «شصت پرسش اعتقادی» نوشته سید رضا طباطبایی توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ چهارم رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، کتاب «شصت پرسش اعتقادی» نوشته سید رضا طباطبایی به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ چهارم رسیده است.

کتاب «شصت پرسش اعتقادی» به سؤالات اساسی کودکان در زمینۀ مسائل اعتقادی پاسخ می‌گوید. سؤالاتی مانند: ‌«خدا چه شکلیه؟»، «چرا خدا رو نمی‌بینیم؟»، «خدا کجاست؟»، «خدا از چه وقت بوده؟»، «پدر و مادر خدا کیه؟»، «چرا خدا بعضی از حاجت‌هامون رو نمی‌ده؟»، «هدف خدا از آفریدن ما چی بود؟»، «چرا باید از خدا بترسیم؟»، «چرا خدا مادربزرگ رو خوب نمی‌کنه؟»، «چرا خدا، بابابزرگو ازَمون گرفت؟»، «اگه نماز نخونیم، چی می‌شه؟»، «چرا خداوند بعضی‌ها رو ناقص‌الخلقه به‌دنیا می‌آره؟»، «چرا خدا بعضی‌ها رو به جهنم می‌بره؟»، «من دوست ندارم پیر بشم؟»، «وقتی می‌میریم کجا می‌ریم؟» «چرا خدا شیطون را آفرید؟» و بسیاری از پرسش‌های دیگر کودکان در مورد خدا، فلسفه خلقت، علت بیماری‌ها، تقدیر، مرگ و... که حتی می‌تواند سؤال بزرگسالان هم باشد.

این کتاب طی ۶ ماه به چاپ چهارم رسیده و تا به حال ۵ هزار نسخه از آن چاپ شده است.

سؤالاتی که مولف در کتاب «شصت پرسش اعتقادی» با بیانی ساده و کودکانه پاسخ داده، بارها از سوی این نسل در تمام دوره‌های زمانی مطرح شده و پیشرفت‌های تکنولوژی هم تأثیری در تغییر شکل آن‌ها نداشته است. هر کودکی در دوره‌های مختلف سنی این قبیل سؤلات را از پدر و مادر خود می‌پرسد و به تعبیری، ناخواسته آن‌ها را درگیر چگونه پاسخ دادن به این سؤالات می‌کند.

پاسخ‌های نویسنده در کتاب به صورت مختصر و مفید ارائه شده و همچنین سطح‌بندی مطالب برای مخاطب‌های مختلف است. خواننده نوجوان و یا والدین کودکان می‌توانند پاسخ‌های مناسبی را برای بسیاری از پرسش‌های مهم دینی در کتاب «شصت پرسش اعتقادی» پیدا کنند. حتی معلم‌ها و مربی‌های مهدکودک که ساعت‌های نسبتاً طولانی با بچه‌ها سپری می‌کنند و ممکن است در معرض این قبیل سؤالات قرار گیرند، می‌توانند مخاطب این کتاب باشند.

چاپ چهارم این کتاب با ۲۳۰ صفحه و قیمت ۱۰هزار تومان چاپ و عرضه شده است.

کد خبر 4056444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha