۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۴

اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی گیلان مشخص شدند

اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی گیلان مشخص شدند

اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی و قرآن و عترت گیلان به مدت سه سال مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق تقویم زمان‌بندی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه‌های استان‌ها، پنج‌شنبه، ۱۹ مردادماه، مجمع عمومی اتحادیه استان گیلان ساعت، ۱۰ صبح با حضور ۳۳ مؤسسه قرآنی دارای مجوز از ارشاد و تبلیغات اسلامی و عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی و تشکل‌های قرآن و عترت از ۴۷ مؤسسه دارای مجوز در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد.
این جلسه با حضور حبیب عزیزی، نماینده‌ای از اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و میثم طاهرآبادی به عنوان نماینده‌ای از اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور، حجت‌الاسلام محمد پورشعبانعلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و محمدتقی مسننی، مسئول قرآن و عترت اداره ارشاد اسلامی به عنوان هیئت ناظران برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، هیئت رئیسه مجمع انتخاب شدند و سپس اساسنامه جدید اتحادیه مدغم رأی‌گیری شد و پس از اضافه شدن یک بند با عنوان تشکیل مجامع کانون‌ها، انجمن‌ها و خانه‌های قرآن و عترت تحت نظر مؤسسات قرآنی به تصویب رسید.

در نهایت نیز برای هیئت مدیره پنج نفر اصلی و دو نفر علی‌البدل و هیئت بازرسی سه نفر اصلی و یک نفر علی‌البدل رأی گیری انجام گرفت.

به ترتیب آرای مأخوذه، امیرحجت مرادی، سیف‌الله مصروف، سیدرضا قوامی، فاطمه نظیفی، سیدهاجر طباطبایی از اعضای پنج نفر اصلی هیئت مدیره و زهرا رضایی و خدیجه سلکی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

همچنین به ترتیب آرای اخذ شده برای هیئت بازرسی افسون ساسانیان، رقیه شکوری و محمدرضا طالبی به عنوان اعضای اصلی و محمد منزوی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
اعضا به مدت سه سال انتخاب شدند.

اولین دوره انتخاب هیأت مدیره اتحادیه‌های قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل تبلیغات مازندران برگزار شد که اعضای هیأت مدیره اولین دوره اتحادیه قرآنی مازندران به این شرح اعلام شد.

بهروز کریم‌نژاد ۱۴۰ رأی

سورج چراغ‌وند ۱۱۷ رأی

سیدمهدی احمدی ۱۰۵ رأی

میثم شالیکار ۱۰۲ رأی

رضا خلیلی ۹۷ رأی

محمدحسین ذکریایی ۹۰ رأی

قاسم طهماسبی ۸۹ رأی

صفا رنجبر ۸۵ رأی

حسن سلطان‌پناه ۸۴ رأی

محمدرضا پیرزاد ۷۱ رأی

هنده خلیل‌خلیلی ۶۱ رأی

اعضای علی‌البدل هیئت مدیره اتحادیه:

حبیب‌الله شکری ۶۰ رأی

عباس جانباز ۵۹ رأی

لیلا عبدالله‌پور ۵۸ رأی

اعضای اصلی بازرسین اتحادیه:

عباس ولی‌پور ۱۲۴ رأی

محمدباقر میرزایی ۹۵ رأی

رضا شیرآقایی ۹۴ رأی

اعضای علی البدل بازرسین اتحادیه:

زهرا باقری ۸۳ رأی

اسامی بازرسین و هیئت مدیره اتحادیه موسسات فرهنگی ومردمی قرآن وعترت مازندران

بازرسین

1- عباس ولیپور ۱۲۴ رای

2- مخمدباقر میرزایی ۹۵

3- رضا شیر اقایی ۹۴

4- خانم زهرا باقری ۸۳ رای علی البدل

هیئت مدیره

۱ بهروز کریم نژاد ۱۴۰ رای

۲ سورج چراغ وند ۱۱۷

۳ سید مهدی احمدی ۱۰۵

۴ میثم شالیکار ۱۰۲

۵ رضا خلیلی ۹۷

۶ محمدحسین ذکریایی ۹۰

۷ قاسم طهماسبی ۸۹

۸ صفا رنجبر ۸۵

۹ حسن سلطان پناه ۸۴

۱۰ محمدرضا پیرزاد ۷۱

۱۱ خانم هنده خلیلی ۶۱

 علی البدل

 ۱ حبیب ا... شکری ۶۰

۲ عباس جانباز ۵۹

۳ خانم لیلا عبدا... پور ۵۸

جلسه انتخاب رییس هیات مدیره ومدیر عامل و... شنبه ۲۱مرداد ساعت ۱۱ صبح اتاق کنفرانس اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

مجمع عمومی به منظور تشکیل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت استان گلستان، جمعه، ۲۰ مردادماه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
این جلسه با همراهی ۴۵ مؤسسه عضو این دو اتحادیه برگزار شد

در ابتدا کتابچه‌ای متشکل از رزومه‌های ۱۲ کاندیدای هیئت مدیره و پنج کاندیدای هیئت بازرسی میان حاضران در جلسه توزیع شد.

در ابتدای این جلسه پالیزی، مسئول دفتر ترویج قرآن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به حاضران در جلسه خیر مقدم گفت و در ادامه سیدمصطفی حسینی‌واعظ، رئیس اداره قرآن تبلیغات اسلامی استان درباره اهداف این مجمع به بیان نکاتی پرداخت.

این جلسه با حضور مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی و حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات تشکل‌های قرآن و عترت برگزار شد.
در ادامه رأی‌گیری مکتوب در زمینه انتخاب هیئت رئیسه انجام شد و هیئت رئیسه مستقر و مدیریت جلسه را برعهده گرفت سپس در خصوص اساسنامه اتحادیه مدغم بحث و تبادل نظر شد و در پایان رأی‌گیری انجام شد.

پس از رأی گیری سیدمرتضی حسینی امین، سیدمحمد حسنیی واعظ، آمنه افتخارالدین، محترم قلی‌پور و تاج‌محمد قریشی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و فاطمه کریمی، علی‌اصغر زنگنه به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

سیدنفیسه حسینی واعظ، سیدسکینه موسوی، سمیه حق پرست به عنوان اعضای اصلی هیئت بازرسی و یک نفر نیز با حداکثر آراء به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند. این انتخابات برای مدت سه سال انجام گرفت.
 

کد خبر 4056658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha