۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۵

در دومین نشست «فصل نقد» فارس؛

نقد آثار سندی مؤمنی توسط امین فقیری و احمد اکبرپور در شیراز

نقد آثار سندی مؤمنی توسط امین فقیری و احمد اکبرپور در شیراز

شیراز- ۲ کتاب از سندی مؤمنی که در فضای ادبی ایران بیشتر به عنوان منتقد شناخته می شود، نقد و بررسی خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، این برنامه در قالب سلسله نشست های «فصل نقد» استان فارس شنبه ۲۸ مردادماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ در کافه کتاب تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود. 
مجموعه داستان «کولی با شکلات تلخ» اولین کتابی است که در این نشست توسط امین فقیری نویسنده نام آشنای ایران معرفی و نقد می شود.
این کتاب دربرگیرنده ۱۳ داستان کوتاه از سندی مؤمنی است که امسال در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد و  در ۱۰۴ صفحه توسط نشر اسم راهی بازار کتاب شده است.  
«سرزمین مادری شهرزاد» دیگر کتاب سندی مؤمنی هم، توسط احمد اکبرپور نویسنده شناخته شده ادبیات کودک و نوجوان نقد و بررسی می شود.
این در حالیست که ۷ نقد کتاب کودک نوجوان از سندی مؤمنی در این کتاب به چاپ رسیده است، در کتاب سرزمین مادری شهرزاد، آثاری همچون «متولد محله سه انگشتی ها»، «شاهزاده ای سوار بر ماشین مشدی ممدلی»، «من نگهبان جن خانه هستم»، «ماهک و سرزمین غول پارچه ها»، «دست هایش بو.ی گل می داد» و «خاطرات موش کور» نقد و بررسی شده است و حالا احمد اکبرپور در نشست فصل نقد فارس این نقد ها را به بوته نقد می گذارد.  
به گزارش خبرنگار مهر، نشست شماره ۲ فصل نقد فارس، توسط انجمن اهل قلم استان فارس و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، شنبه ۲۸ مرداد ماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ در کافه کتاب تالار حافظ این اداره کل برگزار می شود و ورود به آن برای عموم مردم و علاقمندان به داستان آزاد است.
کد خبر 4061016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha