۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۵۱

۴ کشته و ۱۲ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور

۴ کشته و ۱۲ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی کشور ۴ تن کشته و ۱۲ تن دیگر مجروح شدند.

 به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ نادر رحمانی گفت: تصادف یک دستگاه کامیون ایسوزو و سواری پراید در شمال استان فارس،منجر به کشته شدن ٢نفر و مجروح شدن ٣ نفر شد. به گزارش پلیس راه نورآباد این تصادف در کیلومتر٤٠ محور گچساران رخ داده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٢ دوشنبه اتفاق افتاده، گفت: نقص فنی حادث کامیون ایسوزو به علت ریختن روغن در سطح راه و لغزندگی سطح راه، علت حادثه بوده است.

وی  همچنین درباره تصادف آمبولانس بنز و سواری پراید که در کیلومتر ٣٠ محور لردگان و این بار ساعت ٢١ دوشنبه اتفاق افتاده، توضیح داد: این تصادف ٢ نفر کشته و  یک نفر مجروح به جای گذاشته است.علت این تصادف، تجاوز به چپ آمبولانس بوده است.

اصفهان: تصادف مینی بوس بنز و وانت پیکان

ساعت ١٤ دوشنبه، تصادف یک دستگاه مینی بوس بنز( حامل ١٢مسافر عراقی) و وانت پیکان در کیلومتر ٣٨ جاده کاشان-قم باعث مجروح شدن ٥نفرشد. علت تصادف، بی توجهی راننده مینی بوس بنز به جلو بوده است.

زنجان: تصادف ٥ وسیله ای

این بار تصادف در کیلومتر ٤٥ محور زنجان-قزوین اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه پراید، پژو٤٠٥، تندر٩٠، تریلی ولوو و ماکسیما با هم برخورد کرده اند.

تصادف، ساعت ١٦ دوشنبه روی داده و بر اثر آن یک نفر مجروح شده است. علت، رعایت نکردن حق تقدم توسط راننده پراید بوده است.

خراسان رضوی: برخورد مینی بوس با عابران پیاده

ساعت ٩:٣٠ صبح روز دوشنبه یک فقره تصادف در کیلومتر ٩٠ محور کلات-درگز منجر به مجروح شدن ٢ نفر( عابرپیاده) شد. این تصادف بین مینی بوس بنز و عابران پیاده و به دلیل بی توجهی راننده مینی بوس به جلو رخ داده است.

کد خبر 4073122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha