۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

۲۴۰۴ واحد مسکن مهر به طور همزمان در گیلان افتتاح شد

۲۴۰۴ واحد مسکن مهر به طور همزمان در گیلان افتتاح شد

املش -دو هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر گیلان به صورت همزمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در آخرین روز از هفته دولت در شهرستان املش بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، محمدعلی نجفی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان ادارات کل استان، دو هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر در گیلان به صورت نمادین در شهرستان املش به بهره برداری رسید.  

گفتنی است از این تعداد ۱۳۶ واحد مسکن مهر این مربوط شهرستان املش  بوده و برای ساخت این واحدها بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

از این تعداد هزار و ۳۴۱ واحد مربوط به پروژه شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر با هزینه ۶۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مربوط شهرستان املش افتتاح شد که هزار و ۲۰۵ واحد به صورت خود مالک و ۱۳۶ واحد از طریق تعاونی های مسکن مهر ساخته شده است.

همچنین هزار و ۶۳ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر  توسط راه و شهرسازی در شهرستان رشت، انزلی، لنگرود، تالش و رودبار  با هزینه ۷۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب  تعاونی های مسکن مهر و سه جانبه ساخته شده است.

گفتنی است از تعداد ۷۴ هزار و ۶۰۲ واحد مسکن مهر ساخته شده در استان گیلان تعداد ۶۰ هزار و ۵۵۲ واحد تحویل داده شده و ۱۱ هزار واحد باقیمانده است شش هزار فاقد متقاضی است پنج هزار نفر در نوبت تحویل واحدهای مسکونی قرار دارند.

همچنین استاندار گیلان و معاون وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به شهرستان املش با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

کد خبر 4073710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha