۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰

درشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان مطرح شد:

لزوم ساماندهی حاشیه شهرها/فناوری روز درکنترل راه ها استفاده شود

لزوم ساماندهی حاشیه شهرها/فناوری روز درکنترل راه ها استفاده شود

رشت-استاندار گیلان بر لزوم ساماندهی حاشیه شهرها و رفع معضل حاشیه نشینی تأکید کرد و گفت: درکنترل ورودی و خروجی استان از فناوری روز استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی پیش ازظهر سه شنبه درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد:  نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان گیلان در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه کشفیات در این بخش نشان دهنده تعامل خوب و سازنده و همچنین شناخت و اگاهی کافی وظایف آنها در این حوزه است، افزود: وجود چنین تعامل خوب و سازنده سبب رشد و توسعه همه جانبه در سطح استان می شود.

استاندار گیلان با تأکید براینکه باید برای موفقیت بیشتر در این حوزه از فناوری روز و کنترل هوشمند در سطح ورودی و خروجی های استان بهره گیری شود، خاطرنشان کرد: استان گیلان در بسیاری از فصول سال به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مساعد شاهد حضور مسافران و تردد بسیار است به همین دلیل استفاده از این فناوری ها روز می تواند سبب سهولت در کار کنترل و نظارت ها شود.

وی با اشاره به اینکه هرگونه هزینه و تامین و فراهم کردن زیرساخت ها در این حوزه نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود، گفت: سرمایه گذاری و تأمین این زیرساخت ها علاوه بر تأمین امنیت استان احترام به شخصیت افراد نیز است.

نجفی در ادامه با بیان اینکه سازمان اجتماعی در وزارت کشور تشکیل شده است، تصریح کرد: مسائل و  مباحث حوزه اجتماعی از جمله موضوعاتی مهمی است که مسئولان وزارت کشور بر روی آن حساسیت و تاکید ویژه دارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه جوانان هدف اصلی سوداگران موادمخدر هستند، اظهار کرد: ایجاد فرصت های شغلی، بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصاد از جمله اولویت هایی است که ضمن تحقق توسعه پایدار، جامعه جوان کشور را از انواع آسیب ها اجتماعی در امان می دارد.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم ساماندهی و رفع معضل حاشیه نشینی در شهرها، افزود :ساماندهی حاشیه نشینی در شهرها باید از اولویت‌های مهم و اصلی شهرداری ها قرار گیرد.

کد خبر 4079223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha