۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۰۵

شهردار تهران در جلسه هیات دولت حاضر شد

شهردار تهران در جلسه هیات دولت حاضر شد

شهردار تهران امروز صبح در جلسه هیات دولت حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سر انجام پس از ۱۸ سال دوری شهردار تهران از جلسات هیات دولت، شهردار جدید تهران به جلسه هیات دولت رفت. در این سال ها همیشه  تفاوت نگاه سیاسی مدیران شهری با رییس دولت پایتخت را از بسیاری از حمایت ها محروم کرده است.

شهردار تهران در حاشیه حضور خود در جلسه هیئت دولت به عنوان شهردار تهران گفته است حضورش در دولت در واقع به عنوان نماینده همه شهرداران کشور و همه شهرنشینان کشور است.

او همچنین تاکید کرده حضورش در جلسات هیئت دولت سبب می شود وی بتواند هماهنگی های لازم برای امور اجرایی در تهران را با سرعت بیشتری انجام دهد. 

نجفی با اشاره به بدهی های بین دولت و شهرداری گفته بنا شد جلسه ای با وزیر افتصاد داشته باشند تا تکلیف این بدهی ها مشخص شود و به مرور به صفر برسد. 

شهردار تهران در خصوص دستاوردهای حضور در جلسات هیات دولت هم گفته است : اینکه شهردار تهران به صورت مستقیم از برنامه ها و سیاست های دولت مطلع شود آثار بسیار مثبتی برای شهر خواهد داشت.

وی افزود: در ارتباط با سیاست های توسعه مسکن در تهران، بسیار مهم است که ما به عنوان مدیریت شهری به صورت مستقیم در جریان آنچه دولت در این مورد تصمیم گیری کرده است، قرار بگیریم.

شهردار تهران با پرداختن به موضوع اقتصاد شهری نیز تصریح کرد: بسیاری از تصمیماتی که دولت می گیرد با آنچه ما در مورد توسعه اقتصاد شهر قرار است انجام بدهیم، مرتبط است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مواردی که بیان شد، حضور شهردار تهران در این جلسات به لحاظ هماهنگی سیاست ها و برنامه هایی که درشهر اجرا می شود با آنچه که مد نظر دولت است بسیار مهم است.

کد خبر 4080325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha