۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۱۶

از سوی نشر تمدن نوین اسلامی؛

کتاب «ولایت الهیه: جایگاه امام در نظام خلقت» منتشر شد

کتاب «ولایت الهیه: جایگاه امام در نظام خلقت» منتشر شد

کتاب «ولایت الهیه: جایگاه امام در نظام خلقت» از سلسله مباحث امام شناسی آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری از سوی نشر تمدن نوین اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «ولایت الهیه: جایگاه امام در نظام خلقت» از سلسله مباحث امام شناسی آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری از سوی نشر تمدن نوین اسلامی منتشر شد.

گفتارهای سیدمحمدمهدی میرباقری در این مجموعه، برچند محور کلی استوار است: ۱. ضرورت امام شناسی از منظر قرآن و روایات؛ ۲. امام، محور تحقق توحید در جامعه، تاریخ و تکوین؛ ۳. پیامدها و نتایج جریان امامت در عالم؛ ۴. حق امامت، محور جعل و استیفای حقوق مخلوقات؛ ۵. ولایت امام، پایگاه تعریف خیر و شر؛ ۶. رابطه معرفت الله و معرفت الامام.

«ولایت ائمه اطهار علیهم السلام طریق جریان ولایت الهیه در عالم است و لذا توحید وقتی محقق می شود که از محیط ولایت آنها خارج نشویم و همه افعال و حرکات و سکنات ما در این محیط قرار داشته باشد. اساسا «شریعت» مبین مناسک ولایت است؛ شرع توضیح می‌دهد که با چه کاری از محیط ولایت خارج می‌شویم و با چه کاری در محیط ولایت سیر می‌کنیم».

کتاب «ولایت الهیه: جایگاه امام در نظام خلقت» در ۷ گفتار و ۳۱۲ صفحه و با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه با قیمت ۱۴ هزار تومان منتشر شده . علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند آن را از طریق تماس با شماره ۰۹۱۰۴۶۴۶۲۱۲ سفارش دهند.

کد خبر 4087580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha