۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۴۳

امنیت حج امسال در سایه تصمیمات مسئولین نظام امکانپذیر شد

امنیت حج امسال در سایه تصمیمات مسئولین نظام امکانپذیر شد

ارومیه- امام جمعه موقت شهرستان سردشت گفت: امنیت حج امسال در سایه تصمیمات مسئولین نظام امکانپذیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا محمد واوی در جمع نمازگزاران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه محرم اظهار داشت: اگر زمانی جنگ با اسلحه بود اکنون با قلم است و باید مواظب توطئه دشمنان باشیم و با قلم انها را از پای درآوریم.

وی بیان کرد: رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس باید در قالب فرهنگ عاشورایی برای جوانان تبیین شود و از ظرفیت ماه محرم برای بیان رشادت و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان که برگرفته از ایثار امام حسین(ع) بود استفاده کرد و جوانان را با این فرهنگ آشنا کرد.

واوی با اشاره به وضعیت مسلمانان میانمار افزود: به غیر از جمهوری اسلامی ایران کسی مدافع مسلمانان میانمار نیست و برای آنها کاری نمی‌کند در حالی که بسیاری از کشورها مانند آمریکا خود را مدافع حقوق بشر اعلام می‌کنند اما فقط نظاره‌گر هستند و جلوی خشونت علیه این مسلمانان بی‌گناه را نمی‌گیرند.

خطیب نماز جمعه سردشت تصریح کرد: جایزه صلح نوبل خانم"سو چی"باید پس گرفته شود چون حق خود را در حق مسلمانان میانمار ادا نکرده‌اند و حقوق بشر انها فقط در حرف است و به آن عمل نکرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم حج امسال خاطرنشان کرد: هرچند یاوه گویی‌هایی توسط دشمنان اسلام و ایران علیه حج وجود داشت اما خوشبختانه در سایه تصمیمات مسئولین نظام مراسم حج در امنیت و آرامش برگزار شد.

کد خبر 4094559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha