۶ آبان ۱۳۹۶، ۸:۲۷

تهیه‌کننده «پرده آخر» به مهر گفت:

قصدمان رفع مشکلات تئاتری هاست/ به مسایل کلان می‌پردازیم

قصدمان رفع مشکلات تئاتری هاست/ به مسایل کلان می‌پردازیم

تهیه کننده برنامه رادیویی «پرده آخر» می‌گوید هدف این برنامه رفع مشکلات تئاتری هاست و به مسایل کلان این حوزه می پردازند.

فرهاد دهنوی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فصل جدید برنامه «پرده آخر» که حدود چند وقت است در رادیو گفتگو روی آنتن رفته است، بیان کرد: «پرده آخر» یک برنامه تئاتری است که سه سال است روی آنتن رادیو گفتگو می رود و در فصل جدید با اجرا و کارشناسی شهرام گیل آبادی تولید می شود.

وی ادامه داد: ما در این فصل مسایل مرتبط با تئاتر را ریشه‌یابی می کنیم مثلا سالن های خصوصی در تئاتر یا تبلیغات و مارکتینگ در تئاتر با حضور کارشناسان و تئاتری‌ها بررسی می شود.

تهیه کننده این برنامه تئاتری درباره اهمیت آن توضیح داد: اکثر تئاتری ها این برنامه را می شنوند و خوشبختانه جزو برنامه هایی است که من برای آن به دنبال مهمان نمی گردم چراکه تئاتری ها مسایل خود را در آن می شنوند و برای حضور در برنامه علاقمند هستند.

دهنوی اضافه کرد: ما قصد داریم به تئاتر کمک کنیم و مشکلی از دوش تئاتر برداشته شود. در این برنامه هم از خود تئاتری ها کمک می گیریم و با موضوعاتی که معضل حوزه تئاتر است به مسایل مرتبط با این حوزه می پردازیم.

وی اظهار کرد که این برنامه نقد و بررسی تئاتر نیست و گفت: ما تئاترها را معرفی و نقد و بررسی نمی کنیم بلکه به مسایل کلان تر این حوزه می پردازیم اما این میان ممکن است تئاتری از یک ویژگی مثل نورپردازی خوب برخوردار باشد که ما با دعوت کردن از عوامل این تئاتر به بحث ضعف نورپردازی در نمایش ها می پردازیم و از این تئاتر هم به عنوان یک مصداق خوب یاد می کنیم.

تهیه کننده «پرده آخر» در پایان گفت: خوشبختانه تئاتر فصلی را طی می کند که دوران خوبی است، مردم تئاتر را دوست دارند، می بینند و در سبد زندگی آنها جای باز کرده است. این میان برنامه های تئاتری هم می توانند مثل یک محرک باشند و پشت تئاتر بایستند.

کد خبر 4126576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha