۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۱۲

با تلاش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت:

انتشار بولتن سرو سایه فکن ویژه کنگره بزرگداشت آیت الله ملک حسینی

انتشار بولتن سرو سایه فکن ویژه کنگره بزرگداشت آیت الله ملک حسینی

یاسوج- بولتن «سرو سایه فکن» ویژه کنگره ملی بزرگداشت حضرت آیت الله ملک حسینی(ره) توسط حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد،  مدیر روابط عمومی این مرکز گفت: این بولتن که  حاوی سخنان مراجع و علمای حوزه در خصوص آن مجاهد نستوه است، در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد چاپ و منتشر شد.

محسن خرامین افزود: این بولتن به مناسبت پنجمین سال درگذشت آن عالم ربانی و همزمان با اولین کنگره بزرگداشت ایشان در یاسوج تهیه و در این کنگره میان شرکت کنندگان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای این بولتن پیام مقام معظم رهبری در پی درگذشت مرحوم آیت الله ملک حسینی آمده است که در آن مجاهدت در راه حق و اهتمام بر خدمت به مردم و تلاش برای تعلیم وتربیت متعلمان از خصوصیات بارز آیت الله ملک حسینی عنوان شده است.

خرامین اظهار داشت: در این بولتن به زندگی نامه آیت الله ملک حسینی و به ویژه اتفاقات مربوط به مبارزات انقلابی ایشان و ارتباط نزدیک با مردم جنوب کشور به طور مختصر پرداخته شده است.

وی در پایان گفت: در این بولتن  پیام و نظرات آیت الله العظمی مکارم شیرازی،  آیت الله العظمی سبحانی، آیت الله العظمی گرگانی، آیت الله بهشتی، آیت الله میلانی، آیت الله علوی بروجردی، آیت الله بحر العلوم میردامادی و آیت الله مهدی پور راجع به شخصیت علمی، فقهی و انقلابی آیت الله ملک حسینی(ره) آمده است.

کد خبر 4128111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha