۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۵۵

تارتار:

جای بازیکنان شایسته پارس جنوبی جم در تیم ملی خالی است

جای بازیکنان شایسته پارس جنوبی جم در تیم ملی خالی است

بوشهر - سرمربی تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه تیم ما باید در تیم ملی نماینده داشته باشد، گفت: در مقابل تیم سپیدرود بازی خوبی را ارائه کردیم و شایسته این پیروزی بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت با تقدیر از بازیکنان این تیم اظهار داشت: بازی خوبی را ارائه کردیم و به هدفمان که کسب سه امتیاز بود رسیدیم.

وی اضافه کرد: بازی کاملا هجومی را در دستور کار قرار دادیم و خیلی زود به گل رسیدیم ولی متاسفانه همان ابتدا گل مساوی را دریافت کردیم؛ بازیکنان ما خوب تلاش کردند و کاملا به بازی احاطه داشتیم و توانستیم گل‌های بعدی را بزنیم و پیروز شویم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با تشکر از هواداران این تیم که مثل کوه پشت تیم بودند، ادامه داد: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم و امیدوارم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی با تمجید از عملکرد تیم داوری در این مسابقه حساس، بیان کرد: داوری بسیار خوب بود و خیلی کم دیده بودیم که یک تیم داوری اینگونه بی‌نقص داوری کند و به این تیم داوری تبریک می‌گویم.

تارتار در مورد سوال خبرنگاری در مورد تغییرات در ترکیب این تیم، افزود: بازیکنان خیلی خوبی داریم و بازیکنان برای حضور در ترکیب با هم رقابت می‌کنند، ترکیب ثابت نداریم و هر کسی بهتر باشد وارد زمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محسن فروزان دروازه‌بان پارس جنوبی جم دو کارته است، اضافه کرد: دروازه‌بان‌های خوبی دیگری هم داریم و مشکلی از این بابت نداریم.

تارتار در مورد عدم دعوت از بازیکنان این تیم به تیم ملی، خاطرنشان کرد: این بازیکنان با این کیفیت جایشان در تیم ملی خالی است. محسن فروزان، محمدی مهر، نورمحمدی، پورامینی، ابراهیم صالحی و دیگر بازیکنان ما شایستگی بالایی دارند که باید دیده شوند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: کادر فنی تیم ملی باید شایستگی‌های این بازیکنان را ببیند و باید دعوت شوند.

وی گفت: هفته آینده می‌روم و دوستانه و صمیمی صحبت می‌کنم تا این بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند. حیف است که در تیم ملی بازیکنی نداشته باشیم.

تارتار اظهار داشت: همه کارشناسان هم اذعان دارند و می‌دانند که حق داریم در تیم ملی نماینده داشته باشیم.

تیم پارس جنوبی جم عصر پنجشنبه در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر موفق شد با نتیجه سه بر یک مقابل تیم سپیدرود رشت به برتری دست یابد و به صدر جدول برود.

کد خبر 4132845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha