۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۳۶

جدی‎‌ترین محک مورینیو؛ منچستر یونایتد رو در روی چلسی

جدی‎‌ترین محک مورینیو؛ منچستر یونایتد رو در روی چلسی

منچستریونایتد در حالی باید در استمفوردبریج به مصاف چلسی برود که برای بیشتر نشدن فاصله‎اش با منچسترسیتی نیاز به برد در این بازی بیرون از خانه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گاردین گزارشی از کار سخت ژوزه مورینیو و تیمش برای رسیدن به پیروزی در استمفورد بریج دارد. روز یکشنبه ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد، در دیداری مقابل چلسی، تیم سابقش قرار خواهد گرفت؛ آن هم در شرایطی که منچسترسیتی، رقیب و همسایه‌‏شان در صدر است و شیاطین سرخ هم برای رسیدن به این تیم تلاش می‎‏کنند.

سیتی در ماه سپتامبر با چلسی در استمفورد بریج بازی و به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد. در آن بازی سیتی عملکرد خوبی داشت و ثابت کرد در بازی‌هایی که تیم حریف دفاع فشرده داشته باشد هم می‎تواند گل بزند. سیتی در آن بازی بسیار منظم بود و عملکرد تاکتیکی خوبی هم داشت و حالا نوبت به یونایتد رسیده تا در اولین محک جدی بیرون از خانه که می‎تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های این تیم هم باشد به مصاف چلسی برود.

این تیم هفته گذشته یکی از جدی‎ترین محک‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت و موفق شد تاتنهام را یک بر صفر شکست دهد. به غیر از آن هم با نتیجه ۲ بر صفر در لیگ قهرمانان بنفیکا را شکست داد.

این تیم در شرایطی باید به مصاف چلسی برود که برای بیشتر فاصله نگرفتن از سیتی نیاز به برد دارد و این را هم می‌داند که برای شکست دادن چلسی باید در سطح و اندازه استانداردهای سیتی باشد. این تیم باید برای رسیدن به موفقیت و کسب ۳ امتیاز در دفاع یکدست کار کند و در خط حمله هم از بهترین فرصت‌ها استفاده کند. انتظار می‎رود با شکستی که چلسی در آخرین بازی‎اش در لیگ قهرمانان مقابل رم داشته، برای این بازی هم از شرایط روحی خوب برخوردار نباشد و شاید کار یونایتد برای از پیش رو برداشتن این تیم زیاد نباشد. 

کد خبر 4133903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha